czwartek, 13 lutego 2020

Hurra odzyskalam moje konto .............

Moi kochani .Wielka radość odzyskałam swoje stare dobre konto na Facebooku. Ogromnie się cieszę choć na tym nowym koncie byłam na zdjęciu ładniejsza i w profilu miałam mniej lat i byłam rozwiedziona i w dodatku mieszkałam niby we Francji.To jednak wolę to stare konto Babci Halinki  z Bramek, jak nie którzy do mnie piszą.Dziękuję za miłe słowa i chęć współpracy i bycia moimi znajomymi Dziękuję Wasza Halina cdn.
Tak wyglądało to przejęte konto.

3 komentarze:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Witaj Kochana Halinko!
Cieszę się, że odzyskałaś swoje konto na Facebooku. Nic o tym nie wiedzialam ponieważ nie mam tam konta. Ostatnio przez przeszło dwa tygodnie nie było mnie na blogu. Znowu wpadłam w dołek. Mam nadzieję, że szybko z tego wyjdę. Cieszę się, ze jesteś aktywna i poznajesz wielu ciekawych ludzi.
Wszystkiego dobrego, a nade wszystkim zdrowia Kochana Halinko.
Serdecznie pozdrawiam:)

halina40013blogspot.com pisze...

Lusiu moja kochana Z uwagi na nasz długi staż pozwole sobie napisać take słowa. W kurwia mnie ten facebook ale dzięki niemu jakoś żyję Bloga też czytają ale tam masz z kim pogadać Mam tam kilku znajomych których sobie bardzo cenie z mojego rodzinnego miasteczka na Sląsku koleżanki i kolegów z Liceum. Jedni zaszli w swoim zyciu bardzo wysoko a drudzy trochę mniej im się powiodło ale cieszę się bardzo ,że są i mogę z nimi czasem coś popisać Dużo słucham muzyki i tak mi ucieka dzien za dniem.Ja tu na wsi nie mam do kogo otworzyć ust. A tak w tym necie moge jeszcze życ. Smutna jest starość Ty jesteś młoda masz dobre dosć życie twoj blog ma wielu czytelników z swiata Tylko ci zdrowia życzyć moja kochana.Lusiu tak bardzo bym cię chciała zobaczyć Byłaś tak blisko mnie Może jeszcze kiedyś? będę cie widziała ale jedno mi napisz czy jesteś blondynką czy brunetką Bardzo proszę. Pozdrawiam Odpisz mi bardzo proszę.

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Halinko! Bardzo cieszę się, że masz FB. i cały czas masz kontakt z wielu znajomymi. Ja też nie lubię muzyki Wagnera przede wszystkim dlatego, że lubił ją Adolf Hitler. A co Hitler zrobił Polakom, wiadomo, więc nie ma się czemu dziwić. Sam Wagner oskarżany jest także o antysemityzm.
Jestem szatynką o piwnych oczach.
Całuję mocno i serdecznie Cię pozdrawiam:)