wtorek, 25 listopada 2014

Dziwny jest ten świat a ludzie w nim coraz dziwniejsi...........

Nie wiem jeszcze,jak zakonczy się ta cała awantura wokół wyborów samorządowych ale,ja przyznam się szczerze mam dość.Jest mi po prostu wstyd,że żyję w kraju w ktorym polak polakowi wrogiem.Ja jako że,mam już trzy czwarte wieku za sobą nie pamiętam takiego jazgotu i haniebnego zachowania w czasie wyborów.Pamiętam jako młoda uczennica Liceum kiedy były wybory wieczorem jeszcze odwiedzaliśmy ludzi którzy nie poszli na wybory aby zachęcić ich jeszcze do głosowania.Aby była dobra frekwencja.Organizowaliśmy transport do lokali wyborczych itp.Chodziło przeciez o to aby wybory były ważne.Teraz nasi rodacy pokazali jak krucha jest ta nasza demokracja.Albo wcale nie głosowali,albo oddawali glosy nie wazne.Nie przejmując się wcale skutkami swoich "wyczynów"Potem kiedy powstal problem z liczeniem głosow sprawa sie po prostu "rypła".I wtedy sie zaczal wielki lament.Wszyscy nawzajem zaczęli się obwiniać.Smiesznie nawet PiS nie chciał byc zwyciezcą bo w -opozycji to lepiej jest.Bo można wszystko krytykować i za nic nie odpowiadać.Ci co domagają sie powtornych wyborów ,chyba już całkowicie stracili instynkt samozachowawczy.I te wypowiedzi w mediach są tak żenujące,obnazają cała kondycję naszych"elyt politycznych" że ,chwilami mam wrazenie ze to się nie dzieje w realnym świecie. Jak wiecie jestem namiętną słuchaczką radia i to co tam w roznych stacjach można uslyszeć budzi po prostu grozę a czasem nerwowy śmiech.I własnie przed chwilą usłyszałam że,na II linii metra cieknie woda.Na kilku stacjach kapie woda.I już się ktoś wypowiada że,to nic takiego to niczemu nie zagraża i druga linia metra oddana będzie w terminie.Co bedzie jak się zdarzy ulewa?Dziwny jest ten świat?Jakie to prorocze słowa wyspiewywał wspaniały artysta Niemen.Im dłużej żyje tym mniej się wszystkiemu dziwię.Po prostu taki jest ten świat.Kiedy tak szaro i buro za oknem człowiekowi,tak trudniej jest jednak to wszystko zrozumieć

1 komentarz:

~Bożena pisze...

Nie mogę powiedzieć, że coraz mniej się dziwię! Pozdrawiam !