wtorek, 18 listopada 2014

Opadły emocje-padły serwery.I co dalej?

Od kilku dni przeżywamy dziwne zdarzenia.Sondaze niby prawdziwe.Wyniki o dziwo nieznane bo padły serwery i programy komputerowe.Zyjemy jak w Matriksie ,nikt nic nie wie?Istnieje tylko polityka :słowo przeciw słowu.Na pocieszenie jedna z ważnych osób podała informację iż,w Stanach też czekano na wyniki wyborow ponad tydzień.Bardzo to pocieszające stwierdzenie,ale czy nas to napewno pociesza to już zależy od naszego indywidualnego spojrzenia i interpretacji zdarzeń.Wczoraj na stronie internetowej miejscowosci która jest moją gminą przeczytałam informację iz, wiadomym już jest ,że obecnie urzędujący burmistrz gminy Błonie p.Zenon Reszka zdobył ponad 66 % głosow,i tym samym obronił swoje stanowisko.Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt,że tuz przed ciszą wyborczą wytoczono przeciw burmistrzowi ciężkie armaty.Sprowadzono telewizję z programem spolecznym z interwencją w sprawie poszkodowanych mieszkanek Błonia.Sprawy mieszkaniowe są bardzo wrażliwym tematem.Nawet p.Piotr Ikonowicz pofatygował się wtedy do Błonia aby zabrać w tym programie głos.I było ostro.Za kilka dni tuż przed ciszą wyborczą zamieszczono fotomontaz czy reportaż/nie wiem jak to nazwać/w jednym z tabloidów o miłosnych igraszkach pana Burmistrza w czasie pracy w plenerze.Wydawało mi się wtedy,że pan Zenon Reszka już nie ma szans -a jak się myliłam pokazały wybory.Okazało się,ze jurność może być atutem.Osobiście miałam okazję rok temu poznać pana burmistrza przy okazji wreczenia nam medalu w imieniu Prezydenta RP za długoletnie pożycie małżenskie.Pan Burmistrz bardzo godnie wtedy reprezentował pana Prezydenta.Uroczystość była perfekcyjnie zoorganizowana.Jesteśmy dość młodymi stażem zamieszkania w Gminie Blonie /mieszkamy w Bramkach/ale już niejednokrotnie zdążyłam się przekonać,że Miasto Błonie ma wiele dobrze zoorganizowanych agend ułatwiających życie swoim mieszkańcom.Zycie kulturalne jest na poziomie.Opieka lekarska nad mieszkancami też chyba spełnia swe zadanie.Ostatnio zmuszona byłam korzystać z Nocnej Pomocy lekarskiej i bardzo byłam zadowolona.Informacje o tym co dzieje się w naszym terenie możemy pozyskać z wydawanej prasy co stanowi wielką wartośc dla osoby która jest niepelnosprawna i nie moze uczestniczyć w wielu imprezach.Ale już samo poczytanie -co dzieje się wokół nas jest ważne.Co będzie dalej?Czy serwery się naprawią i program bedzie dobrze działał-pożyjemy zobaczymy.A póki co bądzmy dobrej myśli będzie dobrze.Napewno!!! napisala Hala cdn.

Brak komentarzy: