sobota, 29 listopada 2014

Nie jest lekko -ale kto powiedział że będzie lekko................

Bardzo mnie denerwuje fakt ze ,coraz trudniej jest zamieścić post na blogu.Ciągle coś sie dzieje i sa trudności.Nie znam sie na informatyce i dlatego sama się borykam z problemem.Jakiś czas temu pisałam o moim uzależnieniu od zdjęć sfoci.To takie zdjęcia robione sobie samemu.Kiedy byłam uziemiona w łożku w czasie choroby ,umilałam sobie czas robieniem sobie portretowych zdjęc.Byc może ze skuszę się,na zrobienie z ktoregoś z tych zdjęć portretu takiego w ramach dla potomnych.Jestem prozną osoba,wiem o tym.Ale kiedy byłam młodą dziewczyna,nie miałam mozliwości robienia sobie zdjęć.Teraz kiedy mam komórkę z dobrym aparatem pstrykanie jest cudowną zabawa.Takim umilaczem na zły i dobry czas.I jeszcze ten wspaniały program photo scape na którym da się wiele poprawic.Mozna wygładzić swoją buzię i poczuć sięjak fotomodelka.Zrobić rozne oryginalne wersje tego samego zdjęcia.Jednym słowem umilic sobie życie.Nie,nie ,zwariowałam jeszcze.Wiem że, mozna tak o mnie pomyśleć.Ale bardzo Was proszę potraktujcie ten post z przymruzeniem oka - a niech się babcia wyszaleje. Nie jest lekko żyć na codzien kiedy choroba bardzo ogranicza możliwości pogodnej egzystencji.Nie ma takich pieniędzy za ktore możemy kupić zdrowie,co najwyżej mozemy kupić sobie,najlepsze dostępne sposoby leczenia na swiecie.Zdrowie jest bezcennym darem Ducha, ktory uważamy za nalezny nam dopóki się nie rozchorujemy.Jednym z najbardziej wzniosłych przeżyc .jakich możemy doświadczyć,jest obudzić się zdrowym po chorobie.Trzeba sobie zdac sprawę że,jeśli nawet nie masz niczego jesteś bardzo bogatym człowiekiem.Jeżeli masz zdrowy umysl,zdrowe serce,witalnosć i pozytywne myślenie masz świat dosłownie u swoich stóp.Mając zdrowie masz wszystko.Zeby Wam pokazać jak zmienia się nasze "fizis" w zaleznosci od pory dnia ,psychiki,zdrowia zamieszcze kilka zdjeć robionych w czasie choroby.Napiszcie mi proszę z którego zdjęcia można zrobić portret.A może zadne sie nie nadaje?.Ufam że,podejdziecie do mojej prośby ze zrozumieniem i potraktujecie należycie-jak nieszkodliwą zachcianke starszej bądz co badz pani.Jesli komuś moja zachcianka się nie spodoba też zrozumiem..I to by było na tyle........napisała Hala cdn.Zdjęcie-0013Zdjęcie-065

3 komentarze:

~m_16 Waszek pisze...

Halinko,nigdy nie jest tak źle,aby nie mogło być jeszcze gorzej..Trzymaj fason! Ile to ja razy narzekałem,aż trafiłem na takie arabskie przysłowie.."Nie miałem butów i narzekałem do czasu,aż spotkałem człowieka,który nie miał nóg..". To stało się moim mottem życiowym,Halinko,to,pomaga przetrwać najgorsze momenty życia..Zawsze gdzieś tam są tacy,wobec których me cierpienie jest nic nie znaczącą ,zwyczajną fraszką..

~Marzena pisze...

zdrowie , mi również by się je przydalo mieć .. ciesze się ze Pani jest otwarta na ten nowy nowoczesny swiat . ja jestem mloda i nie lubie robic sobie zdjęć a do tych selfi mam duzy dystans,ale co do Pani zdjęcia jak najszybciej proszę wywolac drugie zdjecie i podarować dzieciom. Pozdrawiam

~Malina_M pisze...

Niech ten ROK 2015 nie skąpi szczodrości serca i hojności dłoni, ciepłego spojrzenia i dobroci … tego z całego serca życzę Tobie HALINKO I CAŁEJ TWOJEJ RODZINIE ...