piątek, 12 kwietnia 2013

Znalazłam wiosnę.....na Ukrainie...

,Dzisiaj dostałam fajne zdjęcia z okolic Lwowa wiosenne pierwsze kwoatki krokusy.U mnie w naszym ogrodku niestety jeszcze sie nic nie pokazało.Dzisiaj Swiatowy Dzień Czekolady.Kiedyś juz  pisałam jak ważna i dobra dla naszego zdrowia jest czekolada.Dzisiaj ponawiam apel-jedzmy czekoladę nie tylko od święta.To bardzo dobra dla naszego organizmusłodycz.Szczegolnie gorzka.Wzrasta nam wtedy hormon szczescia -serotonina jestesmy weselsi,mamy większą chęć do życia.Wspaniałe sa czekoladki belgijskie.Ich nadzienia i wykonanie to poezja smaków,róznorodnych.Czekolada  nasza z Wedla kiedyś jednak była lepsza w smaku.Teraz juz to nie ten smak.Ciągle mi czasem przypomina ten sławny wyrób czekolado-podobny z czasu wojennego w dodatku na kartki.Może to tak jest ze się długo wpamięci utrwala smak z dziecinstwa.Pamiętam takie kolonie w Gdańsku Wrzeszczu/bylam wtedy w 5-tej klasie/tam na targu można było kupić najrozniejsze czekolady/.Zrobili nam raz wycieczke na ten targ i moglismy sobie kupic czekolade.Unas takiej nie mozna bylo kupic.Kupilam dwie jedna z orzechami a druga taka twarda czarna.Przywiozlam do domu i w niedziele zjadlysmy z mama.Co to byla za uczta.Pelnia szczescia.Ja to tera często mowie -jakie to nie sprawiedliwe.Jak czlowiek byl mlody mogl jesc wszystko a nie bylo co a teraz kiedy jest wszystko znowu nie mozna jesc ale,z innych powodów.Ot paradoks naszego wieku.Bardzo chciałabym teraz być mloda,ale już co nie coś wiedzieć o życiu.Jest to jednak nie mozliwe i trzeba się tym cieszyć z tego co się ma.Dzisiaj posiałam sobie do skrzynek kwiatki gazanie ktore pozniej posadze na klombie.Tzn.sama nie posadze ale posiac posieje sama.Az,mnie korci  aby wreszcie cos nam zakwitło.Nasze krokusy gdzies poszly gleboko w ziemię i zjadły je chyba nornice.Bo tyle pare lat temu poadziłam a żaden się nie pokazał.Obejrzyjcie piekne wiosenne zdjęcia mojej kuzynki.Pozdrawiam wszystkic........cdn.Hala.

Brak komentarzy: