poniedziałek, 19 grudnia 2011

zyczenia..........

Z okazji Swiat wszyscy spiesza zlozyc zyczenia.Dawniej kiedy internet nie byl taki powszechny,w moim domu w ostatnia niedziele przed Swietami siadalam do pisania kartek.Bardzo tego rytualu przestrzegala moja sw.p. mama.Miala sporo znajomych,wiec bylo do kogo pisac.Przyznam sie strzeze ze nie bardzo,to lubilam ,ale zeby tradycji stalo sie zadosc-pisalam.Potem bylo oczekiwanie na odzew z drugiej strony.Jaka byla radosc kiedy napisal ktos z rodziny kto dawno sie nie odzywal.Czasem byly kartki od znajomych ktorych wogole sie nie spodziewalismy.Teraz potezne medium jakim jest internet zaskakuje nas iz,odzywaja sie ludzie ktorzy caly rok sie nie odzywali.Ja bardzo lubie takie niespodziewane zyczenia.Dzisiaj bylam mile zaskoczona pieknymi zyczeniami ktore nadeszly az z Stanow Zjednoczonych.Znajomi z Facebooka tez pieknie nawzajem sobie zycza.NaNaszej Klasie ludzie przescigaja sie kto przesle ladniejsze oryginalniejsze zyczenia.Jak widac tradycja w narodzie nie ginie.Owszem,jest latwiej "klik,klik"i juz poszlo.Ja jednak uwazam ,ze kartka to jest kartka.Recznie napisana ma dla mnie ogromna wartosc,ale jajuz z racji swego wieku jestem troche staroswiecka. W zwiazku z tym iz,juz kilka dni do Swiat ja zycze wszystkim zagladajacym na mego bloga ZDROWIA!!! bo tylko ono jest wazne reszta jest do zdobycia jak sie czlowiek postara.ZDROWIA wiadomo za zadne pieniadze nie kupisz.Wiec tymi zyczeniami koncze pisanie w tym roku.W Nowym Roku tez zycze ZDROWIA i jeszcze odrobiny szczescia,bo tez jest bardzo potrzebne.Napisze 2 stycznia 2012 roku.Hala.cdn.

3 komentarze:

~http://www.maria.bloog.pl/ pisze...

Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość,Miłość, pomyślność i spełnienieWszystkich marzeń, a gdy się one jużSpełnią niech dorzuci garść nowychMarzeń, bo tylko one nadają życiu sens!W Nowym Roku wielu szczęśliwych tylko chwil...Szczęścia w domu i wszędzie, gdzie będziesz.....pozdrawiam Maria

~http://bakhitaa.bloog.pl/ pisze...

Halinko - i ode mnie mnóstwo dobrych słów na Nowy Rok. Żeby zdrowie było lepsze i humor dopisywał. Żebyś nie przestawała pisać. Żeby radości wokół Ciebie było więcej niż zgryzot. WSZYSTKIEGO DOBREGO :))))))))))))Maria

~sara-maria pisze...

Halinko,rozłożyłaś mnie dosłownie na łopatki swoim komentarzem.Czy pisałam Ci już o tym, że Twoje wszystkie komentarze są jak miód na schorowane serce.Są wspaniałe pod każdym względem. Zawierają tyle sensownej treści. Nie są byle zbyć, odfajkować, bo ktoś coś napisał.W swój komentarz wkładasz serce i duszę. Przesyłasz w nim swoją miłość.Osoba niezbyt wrażliwa nigdy tego nie wyczuje...ale to się czuje.Bardzo Ci dziękuję.A co do tego wpisu.. jestem tradycjonalistką, wiele razy to powtarzałam.Nie uznaję SMS-ów, meili...Muszę mieć karty z wolną, białą, stroną bym sama mogła napisać życzenia a nie odbite na sztancy...Serdecznie pozdrawiamŁucja