niedziela, 27 listopada 2011

Alfabet od konca.....

Wszyscy ktorzy pisza swoj alfabet rozpoczynaja od litery A.Ja  jednak mysle ze latwiej mi bedzie rozpoczac od konca.Dlaczego? nie umiem tego sprecyzowac ,ale tak pomyslalam .Podobno internet ma do siebie ,ze wszyscy  w nim chca byc lepsi,madrzejsi. Nie chca pokazywac swoich wad,zlych cech charakteru.Mysle ze tak jest.Kazdy czlowiek chcialby aby dobrze o nim myslecWobec tego mysle ze moge zaczac pisac moj alfabet-od konca .Ostatnia litera alfabetu jest litera Z.Z jak zal.Otoz zaluje wielu rzeczy ale,najbardziej mlodosci.Kiedy czlowiek jest mlody nie zdaje sobie sprawy jaki to jest piekny czas w jego zyciu.Chcialby szybko byc doroslym,prowadzic samodzielne zycie.Ma marzenia o wznioslych celach,rzeczach.Wydaje mu sie ze kiedy juz bedzie samodzielny,bedzie mogl robic wszystko bez ograniczen.Wszedzie byc wszystko kupic,miec.Jest to po prostu nieprawda.Kazdy czs w zyciu czlowieka niesie z soba ograniczenia.Tego nie mozna,to nie wypada,to za pozno,to za wczesnie i.t.d..Ale bedac mlodym ,tego niestety nie rozumiemy.Zal mi tez czasu tek beznadziejnie zmarnotrawionego na glupie rozmowy,dyskusje,klotnie ktore nic nie dawaly dobrego dla sprawy o ktore szlo.Trzeba mi bylo wogole nie zwracac uwagi na rzeczy nieistotne,blache.Cieszyc sie zyciem,zdrowiem,obecnoscia wokol siebie bliskich.Samemu pokazywac im mila twarz a,nie wiecznie zgorzkniala i niezadowolona.Ale aby to zrozumiec musialam przejsc  dluga droge.Bolesna pelna upokorzen i lekow.Dbalam o sprawy istotne dla mnie ,jakies glupie szczegoly ,a okazywalo sie pozniej ze byly to sprawy nie warte"funta klakow".Zal ze tak pozno to zrozumialam.I to by byla pierwsza litera mojego"Alfabetu". c.d.n.Hala

1 komentarz:

~http://www.maria.bloog.pl/ pisze...

ładnie to ujęłaś ..........ja też wielu rzeczy dzisiaj żałuję ale człowiek młody zrozumie to dopiero po upływie czasu.......pozdrawiam.