piątek, 18 listopada 2011

Goracy temat............

Expose Premiera jest wywolanym na dzisiaj tematem do dyskusji.Pozwole sobie dolaczyc moj skromny glos do tego goracego jak kartofel  wyjety z ogniska - tematu.Poniewaz uwazam ze nasz Premier jest wlasciwym czlowiekiem na wlasciwym stanowisku,zgadzam sie w calej rozciaglosci ,z glownymi tezami jego wystapienia.Zycie i tak zweryfikuje warunki w jakich nowemu rzadowi przyjdzie rzadzic.Bardzo bym jednak pragnela ,aby  nie bylo w tej nowej kadencji takiego spietrzenia roznych nieszczesc,klesk zywiolowych i katastrof jakie nekaly rzad z premierem Tuskiem na czele w pierwszej kadencji.Wiecej szczescia zycze Panu Premierowi.Premier Tusk  i tak sobie fantastycznie z wszystkim poradzil.Podoba mi sie dbalosc o ustawienie wlasciwych proporcji w pomocy kierowanej do ludzi.Nie moze byc tak jak do tej pory ,ze bogaci staja sie coraz bogatsi a biedni coraz bardziej ubodzy.Takze waloryzacje emerytury w obecnej postaci byly bardzo krzywdzace dla ludzi o nizszych emeryturach.Procentowo ustalane podwyzki emerytur byly naprawde spolecznie nie do przyjecia.Jesli jest czegos malo ,dzielmy to chociaz sprawiedliwie.Ja przezylam w swoim zyciu okres kiedy nie mozna bylo kupic masla dla dziecka/margaryn zastepujacych maslo jeszcze w Polsce nieznano/i wtedy ekspedientka dzielila kostke 250 gr. na 8 czesci.Mlodzi juz tego nie znaja a starsi nie pamietaja ,albo juz nie chca pamietac.Sumujac ,pragnelabym dozyc konca kadencji tego Rzadu i Premiera i moc powiedziec -szczesliwie nam sie udalo.Jest to moje ciche marzenie.Nie bedzie oczywiscie lekko ,ale kto powiedzial ze w zyciu ma byc lekko.Oby tylko wszystkim dopisalo zdrowie i chec do pracy ,a bedzie dobrze.Musi byc nie ma innej opcji.Tak mi dopomoz Bog slubowali niektorzy czlonkowie rzadu.I mysle ze nasz Prezydent tez zrobi wszystko.aby z calych swoich sil wesprzec ten rzad.I mam nadzieje ze beda w wielkiej zgodzie ustalac czasem nawet bardzo trudne sprawy.Hala cdn.

1 komentarz:

~www.tatulowe.blog.onet.pl pisze...

Ja podobnie oceniałem powołanie nowego rządu i wystąpienie premiera w ramach expose. Umieściłem to na blogu: http://tatulowe.blog.onet.pl/Mamy-Rzad,2,ID439986519,RS1,n oraz jako artykuł w Dziennikarswie Obywatelskim:http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/70896,mamy_rzad,artykul.htmlPo komentarzach zauważyłem, że jesteśmy w mniejszości. Wielu ludzi dło się uwieść populistom typu Kaczyński, czy Palikot ,czy innym z ramienia SLD. Zapraszam do przeczytania i podzielenia sie refleksjami