piątek, 10 stycznia 2014

Czyżby zapowiedż zbliżającej się zimy?

Pogoda okropna .Od rano u nas w Bramkach po niebie przewalają się ciężkie ołowiane chmury.Wieje duży wiatr.Ale jest dosyć ciepło +7 stopni.To dużo jak na 10 -tego stycznia.13 -tego obchodzimy smutną rocznicę już czwartą odejścia naszej mamy-nestorki rodu.Msza Swięta za spokój jej duszy będzie odprawiona 13-tego w bazylice w Niepokalanowie.To piękne miejsce.Dzisiaj obejrzałam mały filmik z udziałem naszego prawnuczka Filipa.I tak sobie pomyślałam jak to dobrze jest zobaczyc na bieżąco małego na youtoube.Filip ;jabłuszko i gruszka.Bardzo się mały krzywił przy spożywaniu tych owoców.Ja dośc daleko od niego mogę być choć kilka chwil w jego towarzystwie.Oto!potega internetu.A ,że są ludzie którzy internetu używają do niecnych celów bardzo nas martwi.Ale jak widać nie ma zadnych skutecznych sposobów aby uniknąc niepochlebnych komentarzy. Trzeba je po prostu ignorować.A,dla takiej babci jak ja, to sama radość zobaczyć to małe szczęście,choćby tylko na ekranie monitora.Wyobrazam sobie jak bardzo cieszyłaby się moja mama małym Filipkiem.Kiedy przy okazji wigilii rozmawialam z jego prababcią, z strony żony mego wnuka.powiedziała mi,że codziennie dziękuje Bogu za to wielkie szczęscie ,że doczekala takiej chwili.Mieszka blisko młodych to i kontakt ma bliski.Wogole to teraz spotkania rodzinne będą zdominowane tym malym słodziakiem.Jak tak patrzę,na start młodej pary mego wnuka i jego wybranki to widzę jak wiele zmieniło się w naszym życiu na lepsze.Martwimy się o wszystko,niepotrzebnie wszystko idzie ku lepszemu.Na to co teraz mają młodzi ludzie,my musieliśmy pracowac dziesiątki lat.A, oni z pomocą rodziny już żyją w miarę wygodnie.Mają swoj dach nad głową, a jest to przeciez podstawa zycia.Wczoraj ogladalam w tv reportaż o człowieku będącym 30 lat bezdomnym.I wreszcie dostal upragnione mieszkanie.Trzeba było widzieć jak on się cieszył.Jeszce nigdy nie widziałam tyle radości w oczach człowieka.Polecam też Wam moi kochani program w Jedynce-świat się kręci.Wczoraj było szczegolnie sympatycznie i wzruszajaco.Polecam w sobotę -powtarzają wybrane fragmenty.Mój świat-życie codzienne też sięjak widzicie nieżle kręci ........cdn.Hala

4 komentarze:

SweetTea pisze...

Pogoda jest na prawdę okropna, zimno, wieje, wczoraj u mnie padało strasznie. Zapowiadają przymrozki i opady śniegu końcem tygodnia, zobaczymy czy się im te prognozy sprawdzą. Ja nawet bym wolała żeby się zabieliło, a nie błoto i deszcz...
Ma Pani słodziutkiego prawnuczka, na pewno daje wiele radości. Niech się zdrowo chowa. Fajnie, że może go Pani częściej oglądać dzięki dostępowi do Internetu, trzeba z tego korzystać :)

Anonymous pisze...

Halinkom, u mnie pogoda śliczna. Wczoraj tylko troszke wiało i niebo się zaciągnęło chmurami, ale dzisiaj już słoneczko i +10. U mnie w gazonie w ogródku wzeszły tulipany. Jeśli nagle ściśnie mróż, to bidulki padną, a wsadziłam ponade 60 cebulek. Pozdrawiam słonecznie

~łucja-Maria pisze...

U mnie pogoda wiosenna. Martwię się o swoje rośliny. Pnącza w tym kilka powojników puścił pędy i ruszyły soki roślinne. Gdy przyjdą mrozy, zetną rośliny. Nic je już nie uratuje. Myśleliśmy nad zabezpieczeniem powojników ale jak okryć wysokie pergole? Zabezpieczaliśmy dzisiaj korzenie. Przykrywaliśmy hiacynty, krokusy, przebiśniegi narcyzy. Wszystkie cebulkowate mają pąki z kolorami...
Dwa lata temu straciłam dużą kolekcję roślin cebulkowatych. Sądzę, że nigdy jej już nie odbuduję.
Przesyłam pozdrowienia:)

~Ewa pisze...

Masz szczęście! Nie każdemu jest to dane:)
Pozdrawiam:)