środa, 1 stycznia 2014

Zyczenia Noworoczne!!!

Moi Drodzy!Jest Nowy Rok 2014.Wszystkim przyjaciołom ktorych znam, i ktorzy pewnie niedługo będą moimi przyjaciołmi i znajomymi-składam tą drogą wiele serdecznych życzen:zdrowia,radości,samych słonecznych dni i dużo miłości.Niech ten Nowy Rok 2014 spełni wasze oczekiwania osobiste i zawodowe w 100 procentach. Z powodu choroby zmuszona jestem ograniczyć swe spotkania w internecie. Ale ,mam nadzieję wrocić i byc razem z Wami.Bardzo za Wami wszystkimi tęsknię i serdecznie pozdrawiam-Halina Bulas vel HalaWszyscy ślemy dobre życzenia zdrowia i miłości!!!

4 komentarze:

~łucja-maria pisze...

Kochana Halinko!
Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.
Proszę, oszczędzaj się bo zdrowie jest najcenniejsze.
Tak się cieszę, że napisałaś życzenia. Tym samym dałaś znak od siebie.
Ślę Ci moc uścisków i serdecznych pozdrowień.

SweetTea pisze...

Życzę wszystkiego dobrego i dużo zdrowia, niech Nowy Rok przyniesie wiele radości. Brakuje mi Pani wpisów, zawsze zagladam i sprawdzam czy sie jakis nie pojawił, mam nadzieje, że szybko odzyska Pani siły i poczuje się lepiej. Proszę sie trzymać, pozdrawiam.

~Moich 365 dni pisze...

Piekne zyczenia i rownie piekne zdjecia! :)

~Gośka pisze...

Pani Halinko! Wszelkiej pomyślności,radości, spełnienia, nadziei... gubią mi się ważne pojęcia, ale życzę Pani wszystkiego tego, co daje poczucie Ważności w życiu...
Szkoda, że tak mało mamy możliwości bycia ze sobą de facto.