wtorek, 6 września 2011

Trocheo snach dobrych i zlych.............

Wybor tematu to zawsze wielka nie wiadoma.Czy bedzie sie go lekko pisalo czy z wielkim trudem?Bez watpienia sny naleza do najbardziej tajemniczych,wrecz mistycznych zjawisk doswiadczanych przez czlowieka w ciagu calego zycia.Okolo jednej trzeciej kazdej doby zajmuje nam sen,a wiec przesypiamy okolo jedna trzecia czesc zycia.Okolo jedna czwarta naszego czasu przeznaczonego na sen,czyli mniej wiecej dwie godziny,zwiazana jest z marzeniami sennymi.Badania  naukowe nad poznaniem istoty snu i marzen sennych przez psychologow naukowcow,daly nam mozliwosc lepszegozrozumienia snow oraz okreslenia poczatku i konca fazy marzen sennych.Pytan na temat snow jest bardzo duzo.Czy sny sa prawdziwe ,czy sny,ujawniaja nam jakies tajemnice z przeszlosci .Moze odkrywaja nam przyszlosc.Sa jednak tzw.sny prorocze.Dobrze zapamietane i zinterpretowane ,wyjasniajaprawdziwe znaczenie  tych snow.Musimy jednak ,wyjasnienie snow opierac na pewnych zestawieniach symboli sennych wraz z ich interpretacja.Co nasze sny znacza.?Jak je wlasciwie tlumaczyc.?Sa senniki zawierajace wyjasnienia roznych symboli.Sa przekazy ustne w rodzinie przekazywane z pokolenia na pokolenie.Daje to nam mozliwosc zrozumienia naszych snow.Moja mama kiedy w snie widziala zanieczyszczenia fekaliami ,zawsze mogla sie spodziewac czegos dobrego i to najczesciej zwiazanego z poprawa sytuacji materialnej.Zawsze sie jej to sprawdzalo.Wierzyla w sny,umiala je interpretowac.Naprzyklad kiedy widziala w snie jakis balagan wokol niej,wiedziala ze spotka ja cos nie milego.Moj maz czesto ma jeden sen-jest na wczasach i ma wyjezdzac a,nie moze sie spakowac.Jest wtedy tak bardzo zdenerwowany ,oczywiscie,w snie.Budzi sie przerazony.Ja tez mam sen ktory mnie przesladuje-jakas sytuacja stresowa w mojej dawnej pracy.Wiem wtedy ze cos zlego sie na pewno w domu wydarzy.Mam zbyt mala wiedze na temat snow i ich interpretacji,ale postanowilam iz,zakupie sobie jakas ksiazka na ten temat lub poczytam w internecie. Dopiero bede madra.Wczoraj mialam sen iz kupowalam ogromne ilosci piwa.Nie wiem co to znaczy i nie chce wiedziec-moze to cos zlego.Nie chce tego wiedziec i juz.,ale gdzies przeczytalam,ze ktos,ktowzbrznia sieprzed interpretacja snoe,bedzie miec niepelny obraz rzeczywistosci,w ktorej zyje.Hala cdn.

3 komentarze:

~ruda pisze...

Mnie sny nawiedzają każdej nocy. Najczęściej są powiązane z jakąś sytuacją która przydarzyła mi się w ciągu dnia. Mam jednak tez sny które powtarzają mi się co kilka lat. Ogólnie stwierdzam że moje senne życie jest bardzo bogate. Nigdy jednak nie próbowałam ich interpretować, chociaż też słyszałam duzo o ich symbolice.

~http://www.maria.bloog.pl/ pisze...

Nieraz też mam sny ale rzadko je pamiętam............pozdrawiam Halinko

~http://bakhitaa.bloog.pl/ pisze...

Interpretacje snów są często sprzeczne, dlatego zbytnio się w nie nie zagłębiam. Zresztą najczęściej i tak śni mi się jakby dalszy ciąg tego, co za dnia się działo.Maria