sobota, 20 października 2012

Mam nadzieje ze dam rade...........

Moi drodzy-nie wiem czy dam sobie rade w tym nowym systemie.Wszystko jest bardzo trudne.Mialam nadzieje ,ze bede prowadzona krok po kroku.Ale nic z tego .Trzeba bylo samemu "na czuja" cos robic.Mieli jednak racje ci blogowicze ktorzy tak mocno protestowali przeciw tej nowosci.Ja rozumiem iz,byla to tzw wyzsza,koniecznosc  i trzeba bylo przejsc na nowy system-ale kiedy dzisiaj zobaczylam napis aby ulepszyc swego bloga .Bylam dosc wystraszona.Mam bardzo mizerne pojecie o informatyce i wiedzialam ,ze czekaja mnie klopoty.Jednak czlowiek sie bardzo do wszystkiego przyzwyczaja i kazda nowosc trzeba najpierw przepracowac .Nie potrafie wogole ustawiac tych swoich wpisow ale mam nadzieje ,ze z biegiem czasu to sie u mnie zmieni.Dzisiaj byl wspanialy bardzo sloneczny dzien jesieni,humor mi dopisywal.Bylam nawet na spacerku.Wieczorem niespodzianka -przeniesienie bloga.Nie pokusilam sie na razie o zadne zmiany.Moze pozniej jak dobrze poznam nowy system i jego mozliwosci to sprobuje dokonac zmian.Na razie jest dalej fioletowa frezja i czarne tlo.I to by bylo na dzisiaj wszystko........cdn.Hala

Brak komentarzy: