sobota, 20 października 2012

Nic nie rozumiem,dzialam intuicyjnie...................

Mam nadzieje ,ze jakos pomalu sie w tym wszystkim bede  mogla polapac.Na razie widze przed soba rozne ikonki.Niektore znam ,niektore sa mi zupelnie nieznane.Nie wiem jak je stosowac i to ,ze te slowa pisze jest juz czystym szalenstwem bo zupelnie nie wiem czy znalazlam sie w tym miejscu swiadomie czy w drodze szczesliwego przypadku..Jesli byl to szczesliwy przypadek ,to czy bede to mogla powtorzyc.Nie wiem po co jest "kokpit".Nazwy zapozyczone bodajze z samolotu co to oznacza ,ale mam nadzieje ,ze sie na ten temat gdzies doczytam.Na razie pisze i jest dobrze.Dzisiaj spotkala mnie mala sensacja.Corka mojego przyrodniego brata piekna dziewczyna miala wrocic 17.10 do Europy po poltora roku wojazy po USA.Dzisiaj na facebooku ukazala sie jej zmiana statusu.zamieszkania na Miami na Florydzie i zwiazek z pewnym mlodym czlowiekiem chyba pochodzenia meksykanskiego sadzac z nazwiska Cruz.Ogromnie mnie to zdziwilo -bylaby to niezwykle romantyczna historia.Pewnie za kilka dni sie dowiem co i jak ale poki co moge snuc tylko domysly.Dziewczyna bardzo piekna-majaca polskie korzenie napewno nie jednemu przystojniakowi zawrocila w glowie.Ale zeby tak diametrialnie zmieniac zyciowe plany w ostatniej chwili-powod musial byc dosc powazny.Patrycja miala ladowac 17,10 w Duseldorfie o godz.10 a tu taka niespodziwana zmana planow.No!coz zycie pisze rozne dziwne scenariusze.Mysle ,ze za kilka dni poznamy wyjasnienie tej badz co badz romantycznej historii.A ,ze panna i pan wielce oboje urodziwi,mam nadzieje ,ze bedzie wszystko dobrze.Teraz z dusza na ramieniu bede probowala ten post umiescic na moim blogu.Nie wiem tez jak bede mogla przesylac linki do moich przyjaciol na NK i Facebooku.Jak to zrobic ale pomalu........cdn.Hala

Brak komentarzy: