niedziela, 17 lutego 2013

Dzisiaj Swiatowy Dzien Kota.......

Nasza Pusia dzisiaj od rana paradowala z czerwona kokarda na szyjce.Niedlugo co prawde,ale zawsze bylo to cos nowego.Dostala tez,swoje ulubione przysmaki i tu juz okazala wieksza radosc.Oblizywala sie smakowicie dluzszy czas.Caly dzien dzisiaj byl tzw.leniwa niedziela.Pogoda nie ciekawa i wogole jakos bylo nam smutno.Myslelismy ,ze ktos nas odwiedzi,niestety nikt nie przyjechal.Zrobilam obiad i po obiedzie zajelam sie troche  -komputerem.Maz moj jest jakos bardzo depresyjnie nastrojony.Bardzo smutny,powazny.Nie wiem jak mu zmienic nastroj.Mysle ,ze rozwija sie  u niego depresja.Ma takie fazy w ciagu roku.Pobudzenie nadmierne,slowotok ,szczegolnie na wiosne,i wczesna jesienia a teraz faza smutku i depresji.Jutro musz zadzwonic do syna aby go zawiozl do lekarza.Teraz sa bardzo dobre leki nowej generacji i mysle ,ze mu pomoga.Tak ,ze jak widzicie wiek senioralny,jest pelen pulapek i zawirowan zdrowotnych.Juz kiedys moje internetowe znajome napisaly mi ze ciagle smedze-smutasuje.Ja wiem ,ze teraz mamy byc wszyscy super zadowoleni z zycia,pogodni zrelaksowani,zdrowi ale jak to zrobic jak  cos dolega.Ja i tak sie staram widziec zawsze cos dobrego w naszym polozeniu.Maz wrocil ze spaceru z psami.Bardzo byly szczesliwe bo byly puszczone wolno.Teraz Pusia kolo mnie sie usadowila i przyglada mi sie uwaznie.Ale ona nie bardzo lubi kiedy cos tam pisze ,przeszkadza ,wskakuje na klawiature i koniec.Musze wtedy wstac i sie nia zajac.Ma ulubione miejsca  ,w ktorych sie kladzie.Ja sie smieje ,ze zbiera nasze zle emocje.Lubi szczegolnie siedziec na krzesle na ktorym maz siedzi ,kiedy sobie mierzy cisnienie lub na fotelu ktory stoi kolo komputera.Juz nie bede zanudzala Was tymi opowiesciami o Pusi bo powiecie ,ze calkiem sfiksowalam.Zrobilam taki skromny kolaz z zdjec .Nie wiem tylko czy uda sie go zamiescic bez bolu.Musze sie za rada mojej milej pani Lusi skontaktowac z kims z uzytkownikow Onetu,czy tez maja takie problemy.U mnie sie cos stalo bardzo wolno mi chodzi  komputer i czesto pisze w tym programie Onetu ,ze jest blad na stronie.Cos tez chyba szwankuja Windowsy.Rozpoczynam probe cdn.......Hala

6 komentarzy:

~Truskawka pisze...

Kicia przepiękna!!
Pozdrawiam :)

~JolaTy pisze...

Trójkolorowa Pusia na parapecie to statua spokoju, Pani na włościach, "u siebie", i to piękny widok jak kotka jest kochana przez Rodzinę i o tym wie. Zdjęcia z jeżem (?) zabawny epizod, aż "słychać" zdumienie Pusi. Ale tylko zdziwienie, nie strach, bo Pusia jest u siebie i jest spokojna. Dobrze, że macie Państwo Pusię, ona aż promieniuje dobrą energią, pozdrawiam.

~JolaTy pisze...

aha, Mężowi Pusię dać na kolana, niech ją głaszcze, to powinno rozwiać Mu złe myśli. Bo depresja, to tylko złe myśli, trzeba się z nich otrząsnąć; myśleć o życiu, o jego radościach i planować kolejne dobre dni.

~Malina M* pisze...

HALINKO - PRZYNOSZĘ DLA PUSI MLECZNEGO SZAMPANA - na zdrowie piękna Pusiu ... miauuuuuuuuuuuu !

~Mimoza pisze...

Piękna i dostojna !! To chyba prawda - pies ma Pana a kot służącego !! Ja też wierze że koty mają właściwości lecznicze .
Pozdrawiam wszystkich wielbicieli domowych kiciusiów !!

~Łucja-Maria pisze...

Halinko, Wasza Pusia jest prześliczna. Zrobiłaś fantastyczny kolaż.
Halinko, zainteresowały mnie dwa zdjęcia. Czy na nich jest jeż i wyjada kęski z miseczki ? Jak on się znalazł w Waszym mieszkaniu? Czy teraz też go macie w domu?
Serdecznie pozdrawiam:)