niedziela, 24 lutego 2013

Odwaga zmian i tworzenia.........

Przepraszam moich kochanych czytelnikow ,ze bede chciala ciagle cos zmieniac.To nie wszystkim sie bedzie moze podobac.Ale prosze to moje testowanie szablonow przyjac ze spokojem.Chcialabym zeby mi sie udalo ,zeby bylo fajnie  zagladac na mojego bloga.Poprzednia wersja byla bardzo fajna ,taka czysta bardzo przejrzysta tylko litery wpisow byly bardzo male nie czytelne.W zadensposob nie mozna ich bylo powiekszyc.Przy czytaniu trzeba bylo stosowac powiekszenie z komputera.Mam nadzieje ,ze sie wypowiecie w tej kwestii i z gory dziekuje.I odrazu zaznaczam ,ze wezme pod uwage Wasze sugestie.Duzo osob mi dawalo znac ,ze bylo im ciezko czytac ten drobnu druk.Stary szablon uzywalam przez poltora roku.Teraz szybkie zmiany az,do wlasciwego celu............cdn.Hala.

1 komentarz:

~Łucja-Maria pisze...

Halinko, podoba mi się Twój blog.
Zaczynam powoli myślę o zmianie koloru na moim blogu.
Zmiany są wskazane. W życiu bardzo lubię eksperymenty zastanawiam się dlaczego nie stosuję ich na blogu.
Serdecznie pozdrawiam:)