niedziela, 12 sierpnia 2018

Bramki 12 sierpnia 2018 roku Wreszcie ulga...............

Moi kochani !Wreszcie jestem w stanie usiąść spokojnie do komputera i napisać do Was kilka słów .Miałam kłopoty z internetem i z samą sobą. Nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo temperatura na mnie potrafiła  wpłynąć. Byłam nie do życia snułam się po domu niezdolna do żadnego działania.  Zdecydowanie nie nadaję się do ciepłych krajów. Chyba tylko do ozdoby bo do życia wcale nie. Po za tym dolegliwości bólowe tak mi się dały we znaki ,że chwilami  nie wiedziałam jak się nazywam. Dzisiaj kiedy ,temperatura zdecydowanie się obniżyła postanowiłam się przestać mazgaić i wziąść się do roboty. Mąż dalej w szpitalu. Kilka dni jest ze mną moja córka i jest mi lżej. Kiedy we wtorek będę już sama muszę sobie radzić. Ale co ja ,Wam tu wypisuję, kogo interesują przeżycia starszej już mocno pani ?Ja jednak traktuje bardzo poważnie rozmowę z Wami.  Szanuję wszystkich Was moich przyjaciół z netu. Lubie z Wami  wymieniać swoje poglądy.Niekoniecznie polityczne . Bo te już mnie coraz mniej interesują. Nic się nie zmienia .............Opozycja na urlopach na Seszelach a reszta towarzystwa ma wszystko elegancko mówiąc w nosie.Wiec co ja tu bedę się angażować kiedy nie ma do czego? Moi kochani do jutra Miłego dnia napisała Halina cdn.




Brak komentarzy: