poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Bramki 13 sierpnia 2018 roku Kiepska robota..........

Bramki 13 sierpnia 2018 roku. Pogoda znowu piękna i znowu chyba będą upały. Ja ledwo się trochę pozbierałam a już się znowu zapowiada dla mnie ciężki czas. Ja która, lubiłam się godzinami wygrzewać na słońcu, teraz ledwo go znoszę. Dzisiaj była sensacja koło naszego domu. W końcu naszej ślepej ulicy Bajecznej stoi transformator. Jest nowy bo stary się ciągle psuł .Byłoby wszystko w porządku gdyby nie fakt iż, w środku   rozrosło się drzewo lipowe. W czasie dużego wiatru  gałęzie ,smagają transformator  i powodują zwarcia. Przyjechała dzisiaj, ekipa aby ,temu zaradzić. Popatrzyli, wycięli kilka gałązek i po kilku godzinach pojechali. Zabrakło im ,wyobrażni jak to wygląda, jak jest potężny wiatr. Jestem pewna ,że za rok będzie tak samo.  Bo te kilka gałązek, szybko odrośnie i będzie to samo.W promieniu półtorametra od transformatora nie powinno rosnąć żadne drzewo dla bezpieczeństwa. Nasz starszy sąsiad pan W .był oburzony takim  postępowaniem w tej sprawie.  Ale,cóż my możemy ?............ A tak wogóle to nic więcej się u mnie nie dzieje. Prąd który wyłączyła ekipa został przywrócony i mogłam do was napisać. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.Napisała Halina cdn.




Zdjęcia  były robione telefonem w noc spadających gwiazd Co na nich  wyszło ?........ nie wiem?

Brak komentarzy: