wtorek, 14 sierpnia 2018

Bramki 14 sierpnia 2018 roku.... Prężymy muskuły tylko .po co?......

Bramki 14 sierpnia 2018 roku  Jest piękna letnia pogoda. Tylko ja mam jak zwykle jakieś ale.? Prosiłabym aby,nie było tak gorąco. Jakoś nie bardzo dobrze wpływa na moją psychikę taka temperatura powyżej 25 C.  Jestem wtedy lekko mówiąc bardzo rozdrażniona, i boję się swoich reakcji a mam na głowie duży dom z dwoma psami i 2 kotami.Przed chwilą pan kurier mi przywiózł jedzenie dla psów z Tele Karmy.To bardzo solidna firma dostarczają w 24 godziny od zamówienia. Pan kurier akurat był nowy i bał się naszego Yorisa. Robił taki raban ,tak szczekał ,dopiero jak z nim porozmawiałam się uspokoił. Rozmowa i jeszcze raz rozmowa, jest dobra na wszystko. Jutro będzie ogromna podobno defilada Wojskowa i grup rekonstrukcyjnych wojskowych.  Od kilku tygodni trwają intensywne przygotowania .Moje zdanie jest takie :Owszem defilady ale,pokazywanie starych czołgów i starego wojska niczemu nie służy a, tylko daje pożywkę tym którzy obserwują stan naszej Armii i widzą  w jakim ona jest stanie. Pomalowane ,odnowione i uciecha dla dzieci .Czy o to chodzi.?Ja uważam ,że w tym dniu winno się organizować wspaniałe festyny i tam prezentować te nasze czołgi aby dzieciaki miały radość i uciechę dotknięcia prawdziwej maszyny. Może ja się nie znam ale,sobie tak myślę,że bardziej by ten dzień zapamiętali......... Pozdrawiam wszystkich Milego dnia Napisała Halina cdn. Kilka zdjęć z mojego rodzinnego miasteczka Rydułtowy Mój rodzinny dom. Tam na pięterku codziennie witałam przed sobą hałdę Szarlotę.Teraz już dla kogoś innego ten dom jest domem rodzinnym.








Brak komentarzy: