niedziela, 26 sierpnia 2018

Bramki 26 sierpnia 2018 roku Jak to w niedzielę.?........

Bramki 26 sierpnia 2018 roku. Niedziela ,dla pracujących, prawdziwie wolnym dniem. Chyba ,że pracują w handlu to akurat jest dla nich ,praca  -handlowa niedziela. Sklepy otwarte. Można cała rodziną wybrać się  do galerii handlowych.  Wiem ,że na przekór tym którzy,uważają ,że nie jest to dobre dla rodziny,młode rodziny chętnie preferują ten rodzaj  bycia razem  -w niedzielę. W Warszawie mieszkałam bardzo blisko dużego Centrum Handlowego i często widziałam jak miło całe rodziny  po zakupach ,zajadały lody i ciacha. Byli razem a przecież właśnie o to chodzi aby, być razem.Wiem,że jakiekolwiek zakazy i nakazy niczego dobrego nie przynoszą, pozwólmy ludziom w czasie wolnym robić, co się im żywnie podoba i co im przynosi radość. Jeden lubi to a drugi tamto. Nie krępujmy społeczeństwa nakazami.Ten, kto będzie potrzebował kontaktu z kościołem też znajdzie czas i miejsce, mimo otwarcia galerii handlowych. Chyba wiecie co mam na myśli. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Odpoczywajcie tak jak lubicie. Miłego dnia Wasza Halina cdn.


Z mojego albumu c.d.

Brak komentarzy: