poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Bramki 20 sierpnia 2018 roku....Co z tym hejtem w internecie?

Bramki 20 sierpnia 2018 roku . Zalewa nas w internecie fala hejtu ,fake newsów,podrabianych ustawianych zdjęć. Bardzo to jest teraz w tym gorącym czasie kampanii wyborczej do samorządów uciążliwa sprawa. Nie wiadomo co jest prawdą a co kłamstwem. Niestety,w kłamstwie celują też ważni politycy a to już ma za sobą poważne następstwa. Wiem ,że nie jestem w stanie się zagłębić w tym temacie, w tych kilku słowach które do Was codziennie piszę. Wczoraj przeżyłam nieprzyjemna dyskusję,zostałam potem serdecznie przeproszona ale,to co sobie pomyślałam o tej osobie jest moje i nie jest przyjemne. Są ludzie którzy chcą być bardzo na czasie i wcinają się w różne dyskusje nie przeczytawszy początku dyskusji i nie wiedząc o co w tym biega ale zabierają zdanie.  Często,  gęsto używając przy tym słów bardzo obrażliwych. Czytajmy moi mili całe posty  jeśli już chcemy zabierać głos w  dyskusji. Teraz zaczyna się bezpardonowa walka,będzie bardzo gorąco i dobrze byłoby abyśmy się trochę nad tym wszystkim zastanowili na spokojnie - wyjdzie nam to na zdrowie Tymczasem pozdrawiam Was moi mili Miłego dnia wasz
a Halina cdn.

Brak komentarzy: