czwartek, 23 sierpnia 2018

Bramki 23 sierpnia 2018 roku Czy wierzyć reklamom..?.............

Bramki 23 sierpnia 2018 roku  Lato tego roku było gorące ,piękne.Niestety, obfitowało też w gwałtowne zmiany atmosferyczne. Ci którzy przeżyli te różne zwaliste ulewy,trąby powietrzne,oberwania chmur ,nie będą chwalić tego lata. W telewizji i prasie mamy  coraz więcej reklam. Na moje schorzenia,wierząc tylko reklamom ,powinnam po zainwestowaniu tylko kilkuset złotych być całkowicie cudownie uzdrowiona. Przyznam się Wam ,że czasami korci mnie aby uwierzyć tym reklamom. Boże- ,bo co to jest kilkaset złotych jeśli, miałabym być całkiem zdrowa. Móc pięknie chodzić i nie czuć bólu..........Zastanawia mnie tylko fakt ,jak czują się ci ludzie, którzy w komentarzach tak zachwalają te preparaty . Bo mnie się zdaje iż,nie mogłabym za żadne pieniądze być tak obłudną i zachwalać coś co nie było by, prawdą. No,ale pieniądze nie śmierdzą i każdy ma swoją moralność. To takie moje słowo na dzień dzisiejszy do rozważenia.Miłego dnia napisała Halina cdn.


Brak komentarzy: