czwartek, 30 sierpnia 2018

Bramki 30 sierpnia 2018 roku. Czemu nas tak oszukują?.....

Bramki 30 sierpnia 2018 roku.  Jest chłodno ,rześko, nad polami snują  się mgły. Liście na drzewach jeszcze zielone, ale niedługo będą zmieniały swoje barwy i staną się złote ,czerwone,beżowe,brązowe i wtedy to już będzie prawdziwa jesień. Kiedyś byłam własnie, jesienią w Bieszczadach.Tam ,buki i inne drzewa wyjątkowo pięknie się przebarwiają jesienią i widok jest  wtedy przepiękny,niezapomniany............ Dzisiaj po wejściu na swoją pocztę na Onet dostałam palpitacji serca. Nie wiem,dlaczego ale nastąpiła ostatnio taka wzmożona akcja wszelkiej maści oszustów internetowych ,że szok.  Czego to ja dzisiaj nie wygrałam i nie dostałam.? Jakieś dziwne paczki  ,jakieś bony zakupowe, jakieś nagrody, nie wiadomo za co itp.  Numery paczek które są do mnie w drodze i dojdą jeśli podam im swoje dane osobowe i inne tego samego rodzaju cuda. Wkurzyłam się okropnie na  anons niby Biedronki. Dostanę kartę podarunkową za 250 zł. na zakupy jeśli przeleję im 5 złotych i podam numery mojej karty płatniczej czy kredytowej i wszystkie dane osobowe. Czy nikt nad tym nie panuje ? To jest jakaś plaga,chyba już nad tym nie ma żadnej kontroli.Tym smutnym stwierdzeniem kończę dzisiejszy wpis .Napiszcie mi jeśli możecie, czy Wy też macie takie wątpliwe szczęście jak ja. Miłego dnia Wasza Halina cdn.

2 komentarze:

Mariaokmar pisze...

Halinko u mmie to samo nieraz ale ja nawet tego nie otwieram jak nie znam nadawcy wszystko idzie do kosza jak leci.....pozdrawiam u nas też dzisiaj z rana chłodno.

halina40013blogspot.com pisze...

Dziękuje Marysiu za odzew ja te nie otwieram wyrzucam do kosza Ale dzisiaj ta Biedronka mnie zaintrygowała i otworzyłam i chciał mnie szlag trafić Ale masz piękne dzieciatko małe w rodzinie Chyba się cieszycie jeszcze jedno dzieciatko.Rodzina się powieksza Moje gratulacje i dla Ciebie i Siwego.