wtorek, 7 sierpnia 2018

Bramki 7 sierpień 2018 Jak bardzo się zawiodłam................

Bramki 7 sierpień 2018 roku Minęła 3 rocznica Prezydentury  Andrzeja Dudy. Wszędzie ukazały się w mediach różne informacje na tę okoliczność. Przykro powiedzieć ale, nie były to pochwały i radosne podsumowania. Było raczej smutno po tych trzech latach. Osobiście ja w swoim już dość długim życiu na nikim się tak nie zawiodłam jak na nim.Kiedy  został wybrany dałam mu ze swej strony ogromny kredyt zaufania. Pisałam wtedy na swoim blogu iż, trzeba mu pomóc wejść w Prezydenturę , przymknąć oczy na niedostatki,ponieważ jest młody i na pewno będzie dobrym Prezydentem. Stało się jednak inaczej.Nie jest, Prezydentem wszystkich polaków a zakładnikiem jedynej "słusznej opcji politycznej miłościwie nam panującej" I tu jest pies pogrzebany. Jest to bardzo przykre i naprawdę nasz kraj -duży kraj na wschodzie Europy na to nie zasłużył. To nie tak miało być. Nie wiem jak dalej potoczy się nasze życie polityczne ale,to co dzieje się teraz nie napawa optymizmem i ja wieczna optymistka zamieniam się w zrzędliwą osobę.Ale póki co pozdrawiam wszystkich którzy mnie czytają Miłego dnia napisała Halina........................... cdn.................Na dole postu zdjęcia bukietu który dostała moja córka od pewnego miłego pana.Pozwoliłam sobie zrobić zdjęcia i Wam pokazać. Ja przez całe swoje życie nie dostałam nigdy takich pięknych kwiatów.





Brak komentarzy: