niedziela, 5 sierpnia 2018

Bramki 5 sierpnia 2018 roku Trochę lżej po burzy.........

Bramki 5 sierpnia 2018 roku dzisiaj wreszcie mogłam usiąść do komputera aby napisać do Was moi kochani te kilka słów. To absolutna prawda ,że w starszym wieku gorzej przyjmuje się skoki temperatury. Ja bardzo lubię ciepło ale,te ekstremalne temperatury okazały się być dla mnie za trudne. Do niczego nie mogłam się zmusić. Każda sprawa była problemem. Dopiero dzisiejsza poranna burza trochę oczyściła powietrze i zrobiło się trochę chłodniej. I jestem, zwarta i gotowa do działania. Wczoraj miałam odwiedziny jednego z wnuków i była to bardzo przyjemna odmiana w moim szarym codziennym życiu. Miło spędziliśmy kilka godzin. Jestem bardzo zadowolona ,że chociaż ci którzy mieli urlopy -mogli się cieszyć piękną pogodą. Codziennie zamieszczają swoje piękne zdjęcia z swoich wakacyjnych podróży i w jakiś tam sposób jesteśmy wtedy z nimi , naszymi przyjaciółmi. Pozdrawiam serdecznie Miłego dnia Halina cdn.





Kilka zdjęć z mojego otoczenia.

1 komentarz:

Anna Strzelec pisarka prozy i poezji. pisze...

Masz rację Halinko! Co za dużo, to niezdrowo! Ja też lubiłam ciepłe klimaty, jeździć na Kretę w czasie wakacji, ale już w NY było mi zbyt gorąco, a przede wszystkim wilgotno. W tym roku natura daje nam popalić, ale kiedyś to się przecież skończy!
Piękny jest Twój nowy taras Halinko, piękne fotki i kwiaty rosną malowniczo. Nie jeden chciałby taki mieć, wiec Kochana, cieszymy się tym, co mamy i zwierzaczki też niech nam zdrowo rosną. Sisio wypuszcza się na całe noce, a wraca tylko coś popić i pojeść :)
Pozdrawiam Cię serdecznie - Hania