środa, 19 lutego 2014

Czy koncerny farmaceutyczne się kiedyś opamiętaja?

Dzisiaj od samego rana,postanowiłam napisać wg.mnie o ważnej sprawie.Bowiem nie do wytrzymania,jest już to całodzienne,we wszystkich mediach nadawanie reklam leków i farmaceutyków.Przecież to jest jakiś obłęd.Wszystkie stacje radiowe,telewizyjne na okrąglo reklamują -suplementy diety i leki.Przecież kupowanie tego wszystkiego dla przeciętnej polskiej rodziny jest nie do przyjęcia.Każdemu od czasu do czasu,wypadają włosy,mamy czasem zimne dlonie i stopy ,mamy zgage,nie mamy apetytu,itd.Na wszystko mamy reklamy.Wydaje mi się ,że ci wszyscy którzy zlecają te reklamy mają stanowczo za dużo pieniędzy.W związku z tym te reklamy mogłyby być/skoro już muszą być/droższe znacznie droższe.Moze wtedy wreszcie nie musielibyśmy oglądać ciągłych powtórek filmow.Stacje telewizyjne miałyby wiecej pieniędzy na bieżąca działalność.Jeszcze lepiej gdyby te mądre koncerny tą nadwyżkę finansową przeznaczały na obniżenie cen na te swoje wspaniałe wyroby.Zamiast wydawać takie krocie na reklamy które tak nas denerwują,sprzedawac wszystko dużo taniej.Dziwny jest ten świat-śpiewał Niemen .Mial rację -zrozumieć ten świat jest bardzo trudno.Półki aptek uginają się od wszelakiego dobra.Zastanawia mnie,czy dożyję, takiego czasu ,kiedy nie będę czytać,że kogoś tam nie stać na wykupienie recept.Teraz kiedy apteki są jak drogerie,-wiem ratują się asortymentem drogeryjnym,żeby jakoś przetrwać i poradzić sobiez kryzysem.To ,że koncerny farmaceutyczne wydają miliardy złotych na reklamę jest po prostu skandalem.Ale wiem ,że skandal to chwila a życie idzie dalej.Wszystkie reklamy dotyczą lekow i suplementów nie produkowanych w Polsce.Nalezałoby więc zagraniczne koncerny obciążyć wiekszym podatkiem.Jednocześnie obniżając ceny na ich produkty.Mają nadmierne zyski a my musimy od rana do nocy słuchać i oglądać radosną tworczość twórcow z agencji reklamowych.Coś z tym uważam należałoby,zrobić.Jednak mam wrażenie graniczące z pewnościa,iż są to tylko moje pobożne,życzenia.Napiszcie moi drodzy co o tym sądzicie?

Dzisiaj bardzo zasmuciła mnie wiadomość,o tym co dzieje się na Ukrainie.Bardzo się martwię o moją rodzinę z Lwowa.Kontaktuję się z nimi na skypie.I wiem ,że wszyscy boją sie dalszej eskalacji wydarzeń.Jedno jest w tym wszystkim bardzo smutne ,ze wśród opozycji nie ma jedności i dochodzą tam do głosu rożne nacjonalistyczne frakcje.A tego trzeba się bać...........cdn .Hala

1 komentarz:

~Maryska pisze...

Reklamy nie tylko denerwują, działają także na podświadomość. Ciągle kupujemy zupełnie niepotrzebne leki - ot tak, przy okazji. Mnie już nie denerwuje treść reklam (bo zwyczajnie wpuszczam jednym a wypuszczam drugim uchem) tylko ich głośność. Pewnie chodzi o to, żeby obudzić tych telewidzów, którzy zasnęli podczas oglądania po raz kolejny powtarzanego filmu :))))