czwartek, 13 lutego 2014

Mój świat- w dniu dzisiejszym,słonecznym,w Bramkach.

Kiedy około godziny pierwszej ,wpół do drugiej przyjeżdża listonoszmąż mocno zaciekawiony biegnie do skrzynki.Kiedy jest cos poleconego co trzeba kwitować zamienia kilka słow z naszym listonoszem.Listonosz to taki nasz łącznik z światem odległym,dalekim.Także każde wyjscie do sklepu jest takim znakiem ,że jeszcze żyjemy ,że cos się wokoł nas dzieje.Ostatnio odkryłam przypadkiem bardzo ciekawa stację radiową TOK FM.Jest to program informacyjny gdzie cały czas słyszymy informacje na bieżąco aktualne.Zapraszani też są bardzo ciekawi ludzie,ktorzy potrafią ciekawie i kompetentnie prowadzić dyskusje.Trochę co prawda ciezko jest okielznać redaktorowi prowadzącemu dyskutantow.Ale dają rady.Uważam ,ze można się uzależnic od tego radia.Bardzo dobrze się tego słucha,robiac w tej chwili co innego jak ja akurat teraz.JUSTYNA WYGRALA.Jestem dla niej pelna podziwu.Jakiż ona ma charakter i wolę walki.Ja wolalam akurat nie patrzec na jej bieg.Bałam się,że mogłabym zapeszyć.Teraz sobie na luzie oglądam jej bieg i się  cieszę juz na spokojnie.Dzisiaj w Bramkach świeci piękne słonce.Ale rano była bardzo duza mgła..Jest dosyć ciepło.Psy były na dlugim spacerze i Joris  był w swoim żywiole bo Pan rzucał mu piłkę.Na obiad jedlismy żurek z kielbaską i jajkiem.Do tego grzanki z chleba tostowego z czosnkiem.Bardzo kaloryczne jedzonko.No i najważniejsze nie zajeło mi duzo czasu  przyrządzenie takiego prostego obiadu. Dzisiaj miałam wiadomosc na NK od mej koleżanki która kilka dni temu została uhoronowana wazna nagrodą Społecznika Roku.Jej pasja pomagania wszystkim już od szkoły średniej,się zaczela.Inicjowała wszystkie akcje ,jest motorem wszystkich działan dobroczynnych społecznikowych w swoim miejscu gdzie żyje..Wspaniała dziewczyna pełna pasji.To właśnie ona jest organizatorką spotkan rocznikowych naszej klasy.Robi to już od 50 kilku lat.Zawsze uśmiechnięta mająca dla każdego dobre słowo.Mieszka w Mikołowie i tam działa.Janina Piecha zd.Lepiarczyk jest ważna osoba dla tego śląskiego miasteczka.Popołudniu mam zamiar napisać do kilku moich przyjacioł,bo trochę ich ostatnio zaniedbałam i tak zakonczę ten dzięń w Bramkach.Pozdrawiam serdecznie cdn........Hala

1 komentarz:

~Maria pisze...

Ja też Halinko pozdrawiam.........dzisiaj się fatalnie w plecach strasznie boli nogi puchną oj.....oj ...dziadzieję powoli - co mnie jeszcze czeka pozdrawiam.