niedziela, 23 lutego 2014

Trudne dochodzenie do demokracji a jeszcze trudniejsze jej utrzymanie.Czy dadzą radę?

Wczoraj zapytal mnie ktos z rodziny-po co ci to pisanie na takie właśnie tematy ?Przecież jak sama mówisz nie znasz się na polityce?Wiecie co -odpowiedziałam ?Po prostu tym żyję i to jest "mój swiat-życie codzienne"Taką mam potrzebę.Przeciez pisanie tego bloga,przywróciło mnie do zycia.To teraz nie mogłabym,wobec tak poważnych spraw milczeć.Jak dalej potoczy,się życie dopiero się okaże .Jest to jedna wielka nie wiadoma.Bo jak zwykle to bywa,każdy chce przy okazji darmowego ognia upiec swoją pieczeń.Wiem,że będzie im trudno,a napewno trudniej niż nam.A przecież nam było czasem okropnie trudno i dalej nie jest za łatwo.Od kilku dni dni w internecie publikowane są zdjęcia rezydencji Prezydenta Ukrainy.Tak,naprawdę nie ma się czym zachwycac.Wielkie bezguście,zbiór bezsensownych luksusowych przedmiotów wystroju .Makabra.Zastrzegam ,że jest to moje zdanie i nie kazdy może je podzielać.Wczoraj oglądalam przyjazd p.Julii Tymoszenko na Majdan.Dzisiaj zobaczylam w internecie taki plakat -Julia jedz do domu gotować barszcz.Myślę ,że  wszyscy politycy poprzedniego czasu przed Majdanem,dostatecznie się wszyscy skompromitowali i powinni sobie już odpocząć.Do władzy powinni dojść ludzie dobrze wyksztalceni,myślący o społeczenstwie z którego się wywodzą.Ludzie mlodzi powinni korzystać z doświadczeń kraji które już przeszly transformację ustrojową i,aby mądrze pokierować losem swego narodu,dużo rozmawiac,korzystać z doswiadczeń innych narodów.Szkoda by było aby tyle ludzi i ich zycie poszło na marne.Wiem,że już wszyscy moi czytelnicy mają dość moich postów,na temat Ukrainy.Widzę to po liczbie wchodzących na bloga.Oczywiście,że łatwiej się czyta,rzeczy lekkie ,łatwe i przyjemne.Po co sobie zwracac głowę?Ale już tlumaczyłam kiedyś,moim drogim czytelnikom,że moje pisanie to jest to o czym "ja" myślę i czym żyję.Mimo swoich już długich lat życia interesuję się wieloma sprawami bo to przecież "moj swiat-życie codzienne

PPolscy sportowcy sprawili nam wielką radość,Medale które zdobyli ,będa odnotowane w kronikach Olimpijskich Igrzysk.Niestety cien tego co działo sie u sąsiadow przyćmił tą radość.Wyobrażam sobie jak czuli się sportowcy ukraińscy.Jakie dylematy nimi wstrząsały.Jedno w tym wszystkim jest pozytywne ,że nie doszło jak do tej pory do żadnej tragedii na Igrzyskach.Organizatorzy bardzo się napracowali i dobrze by było aby wszystko ,miało pozytywne zakonczenie.,i nasi wszyscy sportowcy wrocili spokojnie do domu........cdn. ....Hala

Brak komentarzy: