środa, 26 lutego 2014

Jutro zaczyna sie już dziś-przez nasze mądre wybory.Zgadzasz się z tym stwierdzeniem?

Trudno jest żyć,kiedy nie widać jutra.Tak myśle,że teraz kiedy nieco ostudziły się emocje bardzo potrzebna jest  dobrze wytyczona "mapa drogowa"/to takie modne określenie/.Jest to po prostu,plan działania  na przyszłosć rozpisany krotkofalowo i długofalowo.Ale jak wiemy aby,taki plan się powiodł musi być,porozumienie wszystkich zainteresowanych stron.Strony które sie mogą z sobą porozumieć,muszą jednak być zdolne do kompromisu,wzajemnych ustępstw.madrych sojuszy,i duzo cierpliwości.Wybieranie mniejszego zła .To tez bardzo ważne.Ale dosyć mojego wymądrzania sie.Będzie sie działo dużo napewno.Mnie jednak najbardziej zbulwersowała,skala kultu dla bogactwa.To co nagromadzili rządzący Ukrainą jest dla mnie niezrozumiała zupełnie.Te wszystkie rezydencje wygladają jak ogromne magazyny z antykami.Jak można w czymś takim życ?.Kazdy z tych przedmiotow może iładny i drogi ale,nie w tym miejscu.Po internecie krąży dowcip-Putin rozmawia z b.prezydentem Ukrainy.-Rozumiem ze chciałeś mieć te jajka Faberge,zoo i takie tam inne ale poco do cholery,był ci potrzebny ten cały galeon?Niepohamowana chęć gromadzenia,bogacenia się to bardzo niebezpieczna droga.To prawie jak uzaleznienie takie jak od narkotyków czy alkoholu.Ja wiem,że niby to wszystko zostaje przekazywane z pokolenia na pokolenie.Po moznowładcach pozostają dobra kultury materialnej.Powstają muzea,galerie sztuki.Wiec może ,pan prezydent chciał zostać wielkim mecenasem sztuki?Kto to wie?Myśle ,że postać b.prezydenta będzie w pozniejszych latach opisywana na wszelkie mozliwe sposoby.Dyktator XXI wieku skonczył swoją destrukcyjną działalnosć  zrękami pobrudzonymi krwia,młodych ukrainskich pięknych młodych synów tej ziemi.Moja mama urodzila się na Ukrainie kochała ten naród,tą ziemię.Dobrze ,ze nie dozyła tego strasznego czasu.Bardzo by krwawilo jej serce.Teraz radio podało,że obecne władze szukają pieniędzy Janukowycza.Ma to być znacząca suma.Dla nich w tej chwili bardzo ważne jest uspokojenie i jakie takie ustabilizowanie  finansów panstwa.Ogrom spraw,ktore ten kraj ma ogarnac jest ogromna.Wymiana władzy,prawidłowe wybory prezydenckie to wszystko przed nimi.Dobrze chociaz,ze już jest bliżej do wiosny i jak nawet zakrecą im kurki z gazem to jakos dadza rady.Rozmawiałam z dziewczynami z mej rodziny są pełne optymizmu.Oby tylko wszyscy byli zdrowi.Oni wiedza,że ta cała Unia nie jest idealna,że trzeba cieżko pracowac i nie wszyscy równo będa korzystac z dobrodziejstwa przynależnosci do UE.To co ja pisze to takie moje osobiste spojrzenie i ogląd sytuacji.Pamiętam kiedy przyjechały do mnie ,jak opowiadały jakie trudne chwile ,przeżyly na granicy .My też załatwiając te całe zaproszenia dla nich i wykazaniem się kontem bankowym z kwotami pozwalajacymi na ich przyjęcie ,nie czuliśmy się komfortowo.Mam nadzieję tez ,ze potrafią zawalczyc z korupcją i choc trochę sie w tym wzgledzie zmieni.Czego i sobie i wam serdecznie zyczę.......cdn.Hala.

1 komentarz:

~DD pisze...

Trudna i bardzo długa droga przed Ukrainą.
Serdeczności.