piątek, 21 lutego 2014

Niech się wreszcie opamiętają -przecież to nie jest komputerowa gra ,że zabity wstanie i idzie dalej...................

Coś złego dzieje się z tym młodym pokoleniem.We wszystkich krajach świata wrze.Czasem tylko na 100 stopni ale,czasem nawet wybucha.Dzisiaj internet obiegło zdjęcie młodej dziewczyny Miss Wenezueli która zginęła z rąk jakiegoś mordercy w czasie manifestacji .W Kijowie na Majdanie zginęli sami młodzi ludzie.Ci co do nich strzelali to też młodzie ludzie.Czyżby w ich rodzinach z nimi nikt nie rozmawiał uczył cierpliwości,pokory do losu.Dzisiaj nikt do nikogo i niczego nie ma cierpliwości.Najlepiej przemocą egzekwować to co się chce uzyskać.Rodzice nie mają czasu do rozmowy z swoimi dziećmi,każdy się śpieszy,leci do pracy/jesli ją wogóle ma/.Pracuja długo no bo przecież,trzeba zarobic na dostatnie życie,bo nie wiadomo jak długo będzie miał pracę.Dzieciom też trzeba kupic nowocześniejszy komputer,nowe gry komputerowe.W tych grach śmierć jest tylko małym epizodem.Zaraz ten zabity wstanie i idzie dalej.Nie rozmawia się z dziecmi ,o chorobie kogoś z rodziny,że trzeba mu pomoc albo chociaż do niego zadzwonic,zapytać jak się czuje.Bo po co kłopotać takiego młodego chłopaka .On ma sie uczyć i tyle.Wiem,że każdy rodzic chce jak najlepiej dla swojego dziecka.Ale,czasem trzeba ostudzić te młode rozpalone głowy.Coś wyjaśnić wytłumaczyć.Po prostu go wychowywać ,a nie tylko utrzymywać.Ci młodzi ludzie w Kijowie ,niewiele jeszcze sami przeżyli.Zachłysnęli się dobrami  zachodu.Brak im autorytetow.Prezydent- skorumpowany,rząd skorumpowany.Wszyscy kradną na potęgę.Wiec kogo tu słuchac.A no powalczmy sobie -może cos wywalczymy dla siebie.Tłum to jest tlum mała iskierka potrzebna jest tylko aby wzniecić ogromny pożar.Ja wiem,że to co pisze nie wszystkim się podoba ale,ja mam to w nosie.Dzisij po porannych komentarzach w tv i radiu postanowiłam wszystko wyłaczyć i przestać słuchać tych wszystkich madrych komentarzy politykow.Co jeden to mądrzejszy,a nie potrafili zapobiec takiej strasznej katastrofie.Ogromnie mi było żal ,wczoraj naszej dziennikarce tv programu ITVPp.Beacie Tadla.Myślałam,że ta dziwczyna zaraz dostanie zawału.Z tej traumy jaką tam przeżyła,długo się nie otrząsnie.Ten Kijów i to specjalne wydanie wiadomości długo ona i jej bliscy będa pamietać.Co innego czytac ,oglądac te straszne wydarzenia a co innego być bezpośrednio w środku tych wydarzeń.Wielki szacun Pani Beato.Nie wiem bo nie włączam dzisiaj ani radia ani tv co dalej będzie się działo ,ale na Boga błagam was wszyscy rządzący opamiętajcie się.Narod Ukraiński jest narodem bardzo dumnym.Mająwielką tożsamosc narodową.Szanują swoje stroje narodowe.Wwszystkie swięta a szczegolnie w Swięto Niepodległości podkreślają swojimi strojami narodowymi przynależność do swej ojczyzny.Wiem,że nie zawsze w dawnych latach bywało wszystko w naszych stosunkach poprawnie.Ale,teraz już dorosło nowe pokolenie  i ono nie powinno mieć w sobie nienawiści - a jednak odżywaja stare rachunki krzywd wzniecane przez nacjonalistow.A na to żadnego lekarstwa nie ma pozostaje tylko -rozmowa ,rozmowa,wyjasnianie.Przepraszam za trochę przydługi mój post,ale tak mi jest ciężko tak przeżywam,że musiałam sie z wami podzielic moji drodzy pozdrawiam serdecznie cdn.....Hala

2 komentarze:

~napiecyku pisze...

W pełni się z Tobą zgadzam, ale rozumiem też gniew ludzi, za kraj, który przez lata był ciemiężony, a rządzący i ich rodziny pławią się w dostatku. Mi też było żal pani Beaty, widać, że była przerażona...nie rozumiem kto ją tam wysłał..tam powinni być mężczyżni. Pozdrawiam Serdecznie:))

~Maria pisze...

Straszne to wszystko Halinko też od wczoraj nie patrzyłam na telewizję ................pozdrawiam