sobota, 25 lutego 2012

Co cie inspiruje.........

Moja inspiracja jest ogolnie mowiac samo zycie.Ono mnie inspiruje na co dzien i od swieta.Jego blaski i cienie.Poniewaz jestem osoba niepelnosprawna i  wieku  grubo po Balzakowskim mam juz swoje przemyslenia,ktore prosze pozwolic przytocze w punktach.Co czlowieka moze zainspirowac:

1.Wyobraznia

2.Zdolnosci tworcze-ciekawosc swiata,ludzi,rzeczy,podejmowanie wyzwan,odwaga w przekraczaniu pewnych granic.

3.Wytyczona droga-nasz szlak ktorym podazamy do celu.

4.Tworczy niepokoj.

5.Marzenia- do spelnienia.

6.Gotowosc do walki.

7.Odrobina chocby talentu.

8.Zapal -aby nie slomiany

9.Cel -jasno wytyczony,dobrze zdefiniowany.

10.Zrodlo z ktorego czerpiemy inspiracje:Teatr,sztuka,muzyka,literatura i wszelkie inne media.

11.Uwrazliwienie na piekno.

12.Spotkanie wlasciwej osoby na swojej drodze zycia.

Nie uzasadniam swojego wyboru.Ja tak mysle i mam nadzieje ze mi wolno.

Brak komentarzy: