wtorek, 19 marca 2013

Biało wszędzie,co to będzie?........

Wydawalo się ,że pogoda jednak się poprawi.Ale,niestety nic z tego Od rana w Bramkach pada śnieg .Jest duzy wiatr i przenikliwe zimno.Przywitamy więc wiosnę na zimowo.Choinka u naszego sąsiada pana W. znowu cała w śniegu.Te biedne gałązki już pewnie tracą,całkiem cierpliwość.Tak jak ja kiedy proszę mojego"generała" aby ,coś zrobił w domu.Jest obecnie na etapie,rozmyślania,dumania w swoim pokoju-prawdziwej świątyni dumania.Mam wielką nadzieję,że to jeszcze nie jest modna obecnie choroba depresja tylko chwilowy brak motywacji do działania.Dzisiaj wyłączono nam telewizję analogową i tak jak w tej fajnej reklamie będę do pokoju "generała chodziła na telewizję.Gorzej bo chyba tak jak te panie z reklamy będę zmuszona piec ciasto,aby nie pojść z pustymi rękami a z gościńcem w ręku.W domu jest 5 telewizorow.3 starszego typu,ale nie stare.I dwa nowe.One odbierają cyfrowo bez problemu.Jeden jest u córki,drugi w pokoju mego męża..A 3 pudła stoją bezużyteczne.Okazało się,że urządzenie  które zakupiliśmy nie ma takiego kabelka z okrągła dziurką i nie przetwarza obrazu z anteny do telewizora.Więc jest nowy problem.Trzeba gdzieś pojechać ,żeby kupić ten malutki kabelek.Do tej pory mój telewizor Philips pięknie odbierał na pokojowej antenie.Mało ogladam tv,wolę sluchać radia.I musze się podzielić takim spostrzeżeniem.Dziennikarze radiowi są uważam bardziej kompetentni od tych z tv,lepiej przygotowani do swojej pracy.W telewizji ogladam chetnie kilka seriali ,programy informacyjne,i reportaże Andrzeja Fidyka i innych reportażystow telewizyjnych.Radia slucham na okrągło.Oj! napisałam trochę niepotrzebnych rzeczy -no bo co kogo obchodzi co ja oglądam?  Zeby was nie zanudzac konczę na dzisiaj.i czekamy na piękną wiosnę ktora wierzcie mi na pewno przyjdzie......cdn.Hala

2 komentarze:

~Malina M* pisze...

mnie bardzo obchodzi Halinko co oglądasz :-) U mnie częściej telewizor bo moja Mamusia leży w łóżku i ogląda zwykle seriale, kiedyś pasjonowałyśmy się polityką ale teraz bardzo muszę uważać, bon Danusia strasznie się denerwuje a jest po 2 zawałach, biorę więc pilota i zmieniam kanał. Wyszukałam Jej jakiś meksykański seriak strasznie badziewiasty ale lepiej to niż wszeszczący politycy. Normalnie to ogladamy Barwy szczęścia, M jak miłość Ojca Mateusza, i Komisarza Alexa, inne seriale Danusia ogląda sama. Lubię dziennik w publicznej tv w tvn dziennikarze zrobili się nie do wytrzymaniua, już tego jazgotu, mękolenia że wszystko żle nie mogę słuchać

~Łucja-Maria pisze...

Halinko, mnie obchodzi co napisałaś. Doskonale wiesz, że gdyby mnie to nie interesowało, to bym Ciebie nie odwiedzała.
Powiem Ci szczerze, że nie oglądam telewizji. Nie mam na to czasu.
Telewizor mamy w świetlicy, mój komputer też tutaj stoi, to od czasu do czasu coś doleci do moich uszu.
Denerwują mnie dziennikarze TVN- zbyt przemądrzali. Zapraszają gości do studia i w pół zdania im niegrzecznie przerywają...
Czy doczekamy się wiosny?
Dziwna sprawa z tą pogodą.
Pozdrawiam:)