czwartek, 21 marca 2013

Piekna Pani Zima...........

Znowu od,kilku dni Pani Zima jest u nas na goscinnych wystepach.Rozgoscila sie u nas na dobre.Ale,troche juz,naduzywa tej naszej goscinnosci.Pora juz konczyc ta zabawe.Wiosna juz przebiera nozkami nie,mogac sie doczekac ,swego panowania.My tez juz jestesmy zniecierpliwieni.Ja szczegolnie .Dzisiaj pisze juz 3 raz i mam nadzieje ,ze jednak ten post nie uleci w kosmos jak poprzednie dwa posty.Wiec juz sie nie bede rozpisywac.Opisze Wam tylko moje zakonczone  zwyciestwem potyczki z przejsciem na telewizje cyfrowa.Udalo mi sie dekoder ktory okazalo sie nie byl potrzebny wnowym duzym telewizorze w pokoju meza zainstalowac w moim stojacym u mnie malym telewizorze .Leciwym juz bardzo ,ale dla mnie bardzo fajnym.,pieknie odbierajacym.Niestety po zainstalowaniu dekodera mialam tylko bialo czarny obraz.Pogodzilam sie z tym.Ale nie dawalo mi to spokoju.Przespalam sie z problemem i postanowilam zasiegnac rady u zrodla,czyli u producenta dekodera  w firmie Lechpol w Mietnem kolo Garwolina.Mily pan w serwisie od razu wiedzial o co chodzi.Kazal na pilocie  -raz w dol,potem w prawo ,potem w lewo i itd.Ja zaniemowilam ,sle pochwili mowie halo.halo,nie tak predko.Ja juz mam prawie 74 lat.Rozesmial sie serdecznie i cierpliwie poczekal az,sie uzbroje w pilota i lopatologicznie krok po kroku mna pokierowal.Kiedy zobaczylam na ekranie kolor krzyknelam Hura!!! serdecznie sie rozesmial i pozyczyl mi zdrowia i dobrego dnia.Bylam szczesliwa.Wieczorem ogladalam sobie juz Na dobre i na zle w jakosci HD na tym moim starym odbiorniku.Nie moge wyjsc z podziwu,ze taki stary odbiornik moze tak fajnie odbierac.Kupilam go przed prawie  17 laty dla Adasia mego wnuka .Jest to odbiornik ma-ki Philips.Prosze tego nie uznac za reklame.Ale bardzo mnie cieszy ,ze nie musze wydawac teraz kasy na nowy telewizor.Jeszcze zebym sobie tak dobrze umiala poradzic z tymi internetowymi problemami to byloby dobrze.I byle do wiosny moi drodzy.........cdn....Hala

3 komentarze:

~azalia pisze...

Halinko, chcąc pisać dużą czcionką, należy przed rozpoczęciem pisania w oknie, kliknąć na "AKAPIT" u góry po prawej i otworzą się opcję. Ja klikam na "Nagłówek 1".
To jest jeden sposób, a drugi: Gdy masz tekst już napisany, to zakreślasz tak jakbyś chciała kopiować i klikasz na AKAPIT i na Nagłówek 1. Potem oczywiście na "zapisz". Kolor czcionki wybierasz klikając na strzałeczkę obok dużej literki A. Otwiera się okno z kolorami. klikasz na wybrany kolor i na zapisz. ja używam czarnego. Przy tym manewrze musisz najpierw zakreślić tekst jak do kopiowania. Myślę, ze sobie z tym poradzisz. Pozdrawiam

~JolaTy pisze...

Piękna Pani Zima, hmmm...
Halu piekna ta zima to była dla mnie miesiąc temu, dziś mi juz bokiem wychodzi!
Dostałam kilka smsów z życzeniami z okazji "pierwszego dnia wiosny" i tak się zezłościłam (akurat była śnieżna zamieć!), że nikomu nie odpisałam. Także proszę Cię nie chwal pani zimy, niech już sobie pójdzie.
Gratuluję zwycięstwa z dekoderem, pozdr. JolaTy

~Łucja-Maria pisze...

Hmm, telewizor sprzed 17 laty. To by się zgadzało.Wtedy nie było jeszcze fuszerek. teraz firmy zatrudniają specjalistów, którzy obliczają czas funkcjonowania sprzętu.
Każdy sprzęt ma dwa lata gwarancji. Możesz dokupić dodatkowe ubezpieczenie. W sumie masz 5 lat spokoju. W ciągu tych lat musisz składać gotówkę bo sprzęt po prostu wysiada.
Tak jest ze wszystkim.
Musi być zbyt i podaż...To są spryciarze.
Życzę miłego dnia pozdrawiam:)

Aha, bardzo mi się podoba Twój blog w nowej szacie graficznej.
Pozdrawiam:)