poniedziałek, 18 marca 2013

E- demokracja szansą na lepszą przyszłość........

Nie lubię polityki ,bo ani się na niej nie znam,ani nigdy mnie nie ciekawiła.Ale dzisiaj już mnie  zmusiło do zabrania głosu.Mam po prostu dośc uczucia zażenowania w trakcie sluchania w radio czy oglądania w telewizji,dyskusji politycznych.Rożne panie i panowie poslowie ,senatorowie,obrażają sie na siebie bez wstydu,ze złośliwym błyskiem w oku i pychą na oczach całej Polski za nasze,ogromne pieniadze.Czego potrzeba żeby to zmienić?Można powiedziec jak cię to kobieto denerwuje przełacz się na inny kanał.Ale ja przecież zdaję sobie codziennie sprawę,że głosując w wyborach powszechnych,dałam niejako przyzwolenie  aby, w moim imieniu  ci ludzie nami rządzili.Dostatecznie długo żyję na świecie by nie wiedzieć kto naszą ojczyznę odbudowywał.Denerwuje mnie,że Sejm zajmuje się glównie sprawami homoseksualistów jakby nie miał innych poważniejszych spraw.Jakby nie miał zamiaru ratować naszego kraju,odbudowanego strasznym wysiłkiem naszego narodu.Ja żyli ,homoseksualiści przez  cale lata wstecz.Przecież tez wtedy byli ,i jakoś żyli.Mieli takie same przywileje jak wszyscy i razem z nami żyli.Ja sama znałam takiego pana.To był artysta - animator kultury w naszym małym miasteczku.Nikt go nie dyskryminował.Rozwijał wspaniałyamatorski teatr.Wszyscy go szanowali .zył tak jak my wszyscy..Myślę,że komuś w tym całym sejmie zalezy na tym aby rozwijać takie tematy zastępcze.Pamiętam jak odwracano nam też uwage , w czasie reform Balcerowicza  Casus Orla w naszej koronie.Czy korona ma byc otwarta czy zamknieta i w w ktora strone ma miec nasz Orzel zwrocony dziób.Pamiętam tez dobrze ze poslowie  tamtych kadencji byli spolecznikami ,a z budzetu panstwa placono im tylko za bilety na podroze na sesje Sejmu i mieli nocleg w hotelu sejmowym za darmo.Czas wiec wreszcie zmienic nasza rzeczywistosc i wejsc w XXI wiek.Swiat zostal zdominowany przez internet,demokracja jest latwiejsza.Po co te przepychanki  w Sejmie,kiedy wystarczyło by kliknąć ZA czy PRZECIW pod pytaniem.Powszechne referenda to byloby prawdziwie demokratyczne rozwiazanie .Wystarczyloby podac Pesel i numer dowodu osobistego i oddac glos.A rzad by rzadzil .Wydaje sie to Wam czytajacym te slowa utopia,mrzonka.Byc moze.?Zasiadanie w parlamencie nie powinno byc zawodem.Sa poslowie w naszym parlamencie ktorzy nigdy nie otworzyli ust w waznej sprawie,ani nie załatwili żadnej sprawy dla swego okręgu wyborczego.Nie chce nikogo obrazac ,ale sluchac juz nie moge ciagle tych samych jalowych dyskusji pan i panow wybrancow narodu.

Dzisiaj pogoda znowu sie popsula.Jest przenikliwy wiatr i zimno.Slucham radia i pisze te slowa.Rok temu dnia 18 marca byla piekna sloneczna niedziela .w sloncu bylo 20C.Pisze juz od kilku lat swoj pamietnik w ktorym notuje miedzy innymi jaka pogoda jest w danym dniu.Pan od pogody w radiu powiedzial ,ze niestety zapowiada się jeszcze kilka bardzo brzydkich dni.Wszystko bedzie opoznione.Nowalijki drogie.No ! cóż mamy klimat wysokiego ryzyka w naszej pieknej ojczyznie......... cdn.Hala.PS,Zmienilam szate graficzna bloga ,dosć miałam tej szarości-szarość za oknem...........

1 komentarz:

~Malina M* pisze...

wiesz co - ja już nie mogę - otwieram lodówkę a tam gej albo lesbijka. No powariowali, to w końcu doprowadzi do tego, że ludzie normalnie odnosządcy się do tej inności zaczną mnieć dosyć. to jest śmieszne - ludzie którzy wrzeszczą że religia to prywatna sprawa nagle twierdzą że seksualność to sprawa publiczna i najważniejsza.