niedziela, 10 marca 2013

Co znalazłam w swoim komputerze ?

Komputer dla mnie został zakupiony,głównie w celu zdrowotnym.Dydaktycznym też.Niech się babcia uczy ,i ma czym się zajać,żeby przestala myślec o swoich chorobach,które ją  nękają,od dluższego czasu.Kupimy jej komputer z drugiej ręki,bo jakby go zepsuła nie bedzie czego żałować.Jest wspanialy monitor z bardzo dużym ekranem,bo babci wzrok już nie ten co w młodości.Samsung dobra marka i komputer HP compaq też niczego sobie.Kiedy zainstalowałam,program Picassa  zobaczyłam,że po poprzednim właścicielu ,zostało w komputerze trochę ciekawostek.Zastanawia mnie tylko ,czy ja mam prawa do tej zawartości?Jest w tym Picassa zbiór fotosow  50 sztuk.Piękne fotosy amerykańskie z życia Prezydenta Stanów Zjednoczonych J.F.Kennedyego.Są to fotosy unikalne  sygnowane przez jakieś amerykańskie,agencje fotograficzn.Zdjęcia są piekne wysokiej jakości.Nie  wiem,czy to sa, fotosy z prawem publikacji.Zupełnie nic mi nie wiadomo.Kiedy tak,zaczęłam przeglądać zawartość zobaczyłam tez różne jakies,programy graficzne -bardzo profesjonalne.Znalazłam też fajne filmy.Cztery filmy w miarę nowe.Komedie romantyczne.Takiego to sie znaleziska dokopałam.Widocznie osoba która sprzedawała,ten komputer niezbyt dokładnie go wyczyściła.Nie,mam pojęcia co w sprawie tych zdjeć powinnam zrobić.Na razie sobie oglądam,i się zachwycam

Dzisiaj w Bramkach Caritas obchodzi Dzień Kobiet i Meższczyzn.Po Mszy Sw. ogodz 12-tej uroczyste spotkanie mieszkanców Bramek.Fajne inicjatywy są  upowszechniane przez Oddział Caritas przy Parafii w Bramkach.Myślę,że proboszcz naszej Parafii i jego mama,czynnie się włączają w organizację tych spotkań.Bardzo to miłe i godne podziwu.Pogoda jest u nas bardzo zimowa.Sniegu spadło znowu ,dużo.Nie czuć zupełnie wiosny.I biedne listki musząjeszcze poczekać za nim powędrują na na razie gołe konary i gałązki.Zeby tylko nie zapomniały swej drogi!!!Ziemia  potrzebuje zapasu wody i śnieg  dostarcza  tej wody spragnionej ziemi.Wiosną pięknie nam wszystko zakwitnie i będzie cieszyć nasze oczy.Nasza Pusia jest jakaś dziwna.Nie wiem czy to choroba ,czy marcowa tęsknota za przezyciami towarzyskimi.Nie chce wogole jeść - wszystko jest dla niej "be".Oby do wiosny.......... cdn....Hala

3 komentarze:

~Lucja-Maria pisze...

Lepiej zdjęć nie ruszaj, to znaczy nigdzie nie publikuj. Oglądać zawsze możesz...Przy publikacji, czasem nie wiadomo jakiego wilka można wywołać z lasu.
Serdecznie pozdrawiam:)

~Malina M* pisze...

też myślę jak Lusia , lepiej Halinko uważać

~Inka pisze...

Rzeczywiscie, zdjęc lepiej nie ruszać.