czwartek, 5 lipca 2018

5 lipiec 2018 roku......... Jak im się udało..............

Bramki...... Pogoda piękna,jest ciepło i słaby wiaterek i jest słoneczko.  Czego chcieć więcej. A no,być zdrowym. Ja niestety,jestem w totalnej rozsypce .Wczoraj było mi strasznie zimno . Jak zmierzyłam temperaturę to było 38.9/Ale,aspiryna mi trochę pomogła.Tak ,że noc przespałam nawet,dość dobrze. Nasza Przychodnia w Bramkach ma akurat urlop do poniedziałku i mam nadzieję ,że do tego czasu przeżyję. Bo w Błoniu podobno jest strasznie dużo ludzi w przychodni i trudno się dostać do lekarza.  Wczoraj poczułam długą rękę "cenzury". Zostałam pouczona przez admina Facebooka ,że  naruszyłam standardy wypowiedzi,i kazano mi się zapoznać z zasadami. Ten pan  się bardzo brzydko wyrażał o byłym Prezydencie RP Lechowi Wałęsie i ja mu napisałam ,że jest obrzydliwym Trollem i  Panu Wałęsie mógłby czyścić co najwyżej buty.  Obejrzałam sobie jego  oś czasu i ewidentnie stwierdziłam iż,jest to profil Trolla.  Profil stworzony specjalnie na takie okoliczności. Co charakteryzuje się pewnymi znakami i jest łatwe do rozpoznania. I to były te, naruszenia standardów wypowiedzi. I teraz, trochę żałuję ,że nie napisałam mu dosadniej, bo może by mnie wywalili  z Facebooka .Zyłam tyle lat bez tego i dałam radę to i teraz bym wytrzymała. Kilka dni temu na mój priv przyszła wiadomość iż,będę musiała płacić za komentarze. To niby do mnie napisał dyrektor Facebooka na co odpisałam ,że mogą mnie pocałować w nos i niczego nie będę stosować. Powsadzali swoich ludzi .Założyli po kilka lewych profili i tak rozrabiają jak pijane zające. Ja mam kilka profili a niczego nie zakładałam nowego.  Skąd się to wzięło nie mam zupełnie pojęcia. I prawdopodobnie sama zakończę tą zabawę z Facebookiem . Bo mi się już, to co robią zdecydowanie nie podoba. ................ Moi kochani .Miłego dnia  -życzę WaszaHalina Napisała Halina cdn.

1 komentarz:

Zbigniew Wereszczynski - moje fantazje pisze...

Postaram się napisać komentarz choć blogi na blooger nie podają jednoznacznie czy to bedzie komentarz do danego blogu czy np do mojego bo tez mam tam blogi. Blog Pani Halinko zawsze mi sie podoba i je czytam ale szkoda ze są takie dziwne problemy z komentarzami. Pozdrawiam.