piątek, 20 lipca 2018

Bramki 20 lipca 2018 roku Lato wróciło............

Bramki 20 lipca 2018 roku  Wróciło lato Jest cieplutko piękne słońce i bardzo słaby wiatr.  I co najważniejsze jest wilgotno, bo lały duże deszcze. Niczego nie trzeba podlewać i można spokojnie oddawać się słodkiemu lenistwu. Moja noga już nie boli tylko dalej jest w wymiarze XXLMax  Ale podobno leki mają spowodować ,że będzie dobrze i z koloru fioletowego dojdzie do pięknego różowego koloru mego ciała..Cały czas muszę ją trzymać wysoko. Moja córka dzisiaj mi powiedziała po raz n-ty :Mamo co nas nie zabije to nas wzmocni. To dzielna kobieta .Wiele już w życiu przeszła i dała rady. Bardzo bym była szczęśliwa aby, się jej dobrze jeszcze życie ułożyło. Ona ma trochę żle ,że nie ma córki .Ja bardzo jestem z niej dumna,że się nie załamała i daje sobie radę. Moi kochani przyjaciele bawcie się dobrze -jest lato radosny czas podróży wycieczek i miłego spędzania czasu. Pozdrawiam serdecznie
napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: