środa, 25 lipca 2018

Bramki 25 lipca 2018 roku .Wreszcie jestem dla Was................

Bramki 25 .lipca 2018 roku.Po porannych zamgleniach teraz kiedy do Was piszę nie ma śladu . Jest piękne słoneczko cieplutko - letnio. Smutno mi tylko za czasami kiedy wylegiwałam się na plaży nad morzem/To se ne vrati/ jak mawiają nasi południowi sąsiedzi. Dziękuje wszystkim moim znajomym i przyjacielom za miłe słowa komentarzy. Lubię z Wami rozmawiać. Zauważyłam ,że bardzo uaktywniły się osoby których profile to tylko jakieś tam nazwisko i kilka powtórzonych po kilka razy zdjęć z jakiejś patriotycznej imprezy. Od razu widać ,ze te osoby z Facebookiem nie wiele mają wspólnego a konta zostały założone w celu komentowania  jaki to PIS jest genialny co jak widać nie wiele, ma wspólnego z rzeczywistością. Szczególnie wczoraj byli aktywni.  W  czasie manifestacji starali się swoimi komentarzami  zaklinać rzeczywistość. Od razu wiadomo kto jest kto. Swoja drogą ciekawa jestem ile im za to płacą.? Ja klikam reklamy i dostaję za to 0,4 grosza za każdą reklamę.
Już kilka lat i uzbierałam sobie 134 złote a bardzo bym chciała dostać talon do EMPIKU aby kupić ksiązki ale trzeba uzbierać 200 złotych. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Dobrego spokojnego dnia życzę Napisała Halina cdn........ To moja impresja malarska wykonana z suszonych liści. Mam nadzieję ,że się podoba.

Brak komentarzy: