czwartek, 19 lipca 2018

Bramki 19 lipca 2018 roku.Nie wesołe jest życie staruszka..............

Bramki 19 lipca 2018 roku.Tytuł mego posta to cytat z piosenki Kabaretu Starszych Panów z  czasów minionych. Adekwatnie pasuje on do mojej sytuacji życiowej. Sytuacja starszych ludzi w miastach jest jeszcze do zniesienia ale,sytuacja w małych wsiach jest już tragiczna .Wszędzie daleko,brak możliwości dojazdu do większego miasteczka osoby samotnej, jest wyzwaniem porównywalnym z zdobywaniem szczytów gór. Dobrze,jak jest blisko rodzina ale,teraz gdy rodziny porozjeżdżały się po świecie za chlebem,jest to bardzo trudne. Mam nadzieję ,że gminne ośrodki pomocy społecznej zdolne będą takim ludziom samotnym ,pomóc w życiu codziennym aby było ono mniej uciążliwe. U mnie w domu na zmianę choruję ja i mój mąż wiec mam dobre rozeznanie sytuacji.Moi kochani życzę wszystkim zdrowia  i miłości bo to bardzo ważne dwie rzeczy Oby nam było lepiej Pozdrawiam serdecznie Halina cdn.

Brak komentarzy: