niedziela, 1 lipca 2018

Bramki 1 lipca 2018 roku. Film -Czas na miłość.............

Bramki.  Pogoda brzydka,duży wiatr i chłodno. Jest smutno. Nawet nasze zwierzęta  chodzą osowiałe i dużo śpią. Pięknie się dzisiaj wyspałam a to chyba zawdzięczam -  szklance podwójnej melisy i kieliszkowi nalewki orzechowej. Wzięłam sobie też do serca rady dr.Google i próbowałam zasnąć na lewym boku i o dziwo wszystko poskutkowało. Spałam bardzo dobrze.Ale,co ja Wam tu piszę..............Wczoraj wieczorem włączyłam tv i na TVN zainteresował mnie film produkcji angielskiej a ,że bardzo lubię literaturę angielską i filmy , postanowiłam ten ,film obejrzeć. Film z roku 2013 Tytuł filmu  " Czas na miłość". Polecam wszystkim . Jest to piękna opowieść o czasie miłości, przemijaniu,i tak wogóle o życiu. Film otwarty, szczery nad którym, trzeba trochę pomyśleć i się zastanowić. Fabuła biegnie wielowątkowo i odnosi się także do przenośni w czasie przeszłym,i to uważam za rzecz dla tego filmu bezcenną bo to ,powoduje, iż ten film jest czymś więcej niż ,tylko jeszcze jedną komedią o miłości. Bardzo Was moi kochani zachęcam do obejrzenia tego filmu w necie. Grają nieznani aktorzy angielscy piękni i młodzi,a także znani nam już starsi angielscy aktorzy którzy partnerują młodym. Bardzo jednak mnie denerwują te wszystkie reklamowe przerwy ale,cóż robić kasa jest najważniejsza. Rzadko, dlatego oglądam filmy na TVN i Polsat ale czasem, można coś ciekawego obejrzeć.  Mecze już mnie trochę znudziły .Czekam na finały. Pozdrawiam wszystkich serdecznie Miłego dnia.
Napisała Halina cdn. To nasza lawenda w ogródku Rośnie sobie tak na dziko na skalniaku i jest piękna.


1 komentarz:

Zbigniew Wereszczynski - moje fantazje pisze...

Z okazji imienin dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, wielu pogodnych dni oraz spełnienia wszystkich życiowych planów