poniedziałek, 16 lipca 2018

Bramki 16 lipca 2018 roku Jeszcze jestem...................

Bramki 16 lipca  Po ostrej bardzo chorobie jestem.Było ze mną nie wesoło .O mało nie skończyło się szpitalem. Wiadomo jak to jest z szpitalami w starszym wieku raczej już się na własnych nogach z nich nie wychodzi. Jeszcze raz mi się udało. Bardzo sie za Wami moi przyjaciele z Facebooka stęskniłam. I dzisiaj już do Was stukam .Nie byłam w stanie niczego pisać Tak strasznie kaszlałam. Dzisiaj jest ostatni 7-my dzień brania antybiotyku i czuję się na tyle dobrze ,że już mogę kilka słów napisać. Pozdrawiam wszystkich i życzę dużo zdrowia .Miłego dnia Wasza Halina.Dziękuje za wszystkie serdeczne słowa skierowane do mnie i troskę o moje zdrowie .Jesteście kochani. Napisała Halina cdn.

1 komentarz:

Malina M* pisze...

HALINKO - ZDROWIA Z CAŁEGO SERCA ŻYCZĘ !!! UCAŁOWANIA OD MAMCI, ODE MNIE TEŻ :)
ja ciągle nie mogę dojść do siebie ... ojjjj wredne te choróbska