sobota, 21 lipca 2018

Bramki 21 lipca 2018 roku .................Trudne sytuacje.......

Bramki 21 lipca 2018 roku Piękna letnia pogoda. Nie ma wiatru. W powietrzu martwa cisza .Jakby za chwilę miało się coś wydarzyć.? Nie wiem,jak Wy ale mnie niepokoi taka cisza. Te burze które teraz są takie gwałtowne we mnie budzą grozę. W dziennikach tv  komunikowali wczoraj o zniszczeniach i powodziach to bardzo niepokojące wieści. Najpierw ,klęska suszy a teraz zniszczenia spowodowane przez nawałnice nie wróżą nam nic dobrego. Ceny już szaleją a co będzie jesienią -strach myśleć. Jedno jest w tym wszystkim pocieszające ,ze dieta nasza będzie uboższa a co za tym idzie bardziej korzystna dla naszego zdrowia. Ja wieczna optymistka tak sobie to tłumaczę. A póki co  ciesze się bo moja chora noga ma się lepiej  Pozdrawiam Was wszystkich moi internetowi znajomi i przyjaciele  Bez Was świat byłby nie do zniesienia.Milego dnia Napisała Halina cdn.
Z tego miejsca pisze do Was te moje codzienne newsy.

1 komentarz:

Mariaokmar pisze...

Miłej soboty Halinko dzisiaj już się lepiej czuję tobie też życzę zdrówka ..pozdrawiam ciepło.