poniedziałek, 2 lipca 2018

Bramki 2 lipca 2018 roku Wirusy ,bakterie w akcji......

Bramki pogoda okropna zupełnie jesienna .Już spadają liście z drzew. Jest zimno i wietrznie.  Zaczęły się w mojej rodzinie choroby . Córka się przeziębiła mocno .Ja kicham i smarczę ,a mąż z szybkością petardy wyrzuca wirusy i bakterie + cudowna choroba CHAD daje  już o sobie znać. Nie wiem,jak tym razem sobie poradzę. Mam nadzieję tylko iż,nie będzie to tym razem długi atak i za bardzo dla nas wszystkich  bolesny. Ale,przyznam się ,że bardzo się boję dalszego rozwoju wypadków. Kto nie miał nigdy ,nikogo bliskiego chorego na tą przeklętą chorobę  ten, nie ma pojęcia jak trudne jest to życie .Jest to życie na krawędzi .I rozpoczyna się jak wybuch petardy, znienacka nie wiedzieć skąd i kiedy, i dokąd. Pamiętam ,takie momenty  z opowieści rodziny pana Wojciecha Młynarskiego w które nie mogłam uwierzyć ,dopóki sama tego nie przeżyłam. Cały czas cała ta choroba jest dla mnie zagadką i wielką nie wiadomą. Literatura dostępna na ten temat, jest bardzo  mało wyczerpująca bo,podobno każdy przypadek jest inny. Pocieszeniem jest ,że na tę chorobę chorują ludzie mający bardzo bogate wnętrze, piekielnie zdolni. Jest to choroba ekskluzywna nie jako,  tajemnicza, i chyba jedynym pocieszeniem jest doborowe towarzystwo chorujące na CHAD. Dlaczego tak otwarcie o tym piszę? Bo tak trzeba bo, im więcej będziemy znać przypadków to tym łatwiej będzie nam żyć z tą chorobą. Teraz w XXI wieku nie ma tematów tabu.
 Moi kochani serdecznie dziękuje za wczorajszy dzień. Zostałam obsypana tak wielką ilością przepięknych życzeń ,że poczułam się jak, Angielska Królowa i bardzo wam za wszystko dziękuję Jesteście bardzo kochani Napisała Halina cdn.
Dobrego spokojnego dnia.
To zdjęcie z przed kilku  laty kiedy,wręczano nam medale  z okazji nadania odznaczenia przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego  ku pokrzepieniu serca i duszy.


1 komentarz:

Malina M* pisze...

Halinko, nie wiem prawie nic o tej chorobie ale zaraz sobie poczyta, ZDROWIA, ZDROWIA I JESZCZE RAZ ZDROWIA WAM ŻYCZĘ ... zdjęcie cudne, jubileusz przepiękny , prezydent dgodny , od takiego otrzymać medal to honor

JUBILEUSZU G R A T U L U J Ę !!!