sobota, 30 czerwca 2018

Bramki 30 czerwiec 2018 Ten czerwony kolor tak wszystkich rozgrzał..............

Bramki . Dzisiaj wyraznie się ochłodziło.  Raz słońce, raz niebo zasnute chmurami. Miałam dzisiaj okropną noc. Nie mogłam spać . Budziłam się co chwilę a księżyc nawet przez rolety świecił bardzo intensywnie. Wczoraj internet został rozgrzany do czerwoności własnie z powodu czerwonego koloru. Na facebooku jeden z portali zamieścił film z  pewnego wydarzenia. Wydarzenie bardzo dziwne i do tej pory zastanawiam się czy,  to nie był przypadkiem tzw.fake news. Ja zwróciłam na to uwagę i zamieściłam komentarz ,bo naprawdę myślałam iż,to są zdjęcia z kręconego aktualnie filmu .Gromada ludzi dziwnie ubranych w czerwone peleryny  z wizerunkiem Chrystusa w okolicach Sejmu modlących się i śpiewających kościelne pieśni , klęczących , odmawiających modły ,to raczej nie codzienny widok w Warszawie. Szczególnie w tym miejscu w naszej Stolicy. Gdzie nieopodal mieszczą się Ambasady wielu obcych państw. Po kilku minutach się zaczęło. Lawina komentarzy czasem nawet bardzo niecenzuralnych ruszyła jak lawina.  Internet huczał. Po kilku godzinach miałam tego dość. Widać było iż,są to ludzie przyjezdni, bo pod pelerynami widać było ich tobołki. Czyli to taki najazd na stolicę jakiejś sekty widocznie.? Dalej nie wiem,co o tym sądzić.? Ale, zdecydowanie mi się to nie podobało. Są miejsca kościelne  na tego rodzaju akcje i tam można się modlić do woli. No.ale skoro mogły być miesięcznice to i taki najazd krzyżowców pewnie miał zezwolenie władz Warszawy..Moi kochani pozdrawiam wszystkich miłego dnia.Napisała Halina cdn.
Kocham czerwone kwiaty i czerwony kolor.Ale z umiarem.

Brak komentarzy: