poniedziałek, 11 czerwca 2018

Bramki 11 czerwca 2018 Uratowali Festiwal Stara Gwardia dała czadu..........

Moi drodzy! Dzień dobry Bramki pochmurne .W nocy padał deszcz i wyraznie się ochłodziło.Nie ma wiatru ,i to jest pocieszające. Wczoraj pisałam ,że nie podoba mi się Festiwal.Wczorajszy jednak dzień nie co zmienił sytuację Bowiem wczoraj wystąpili piosenkarze już uznani znani i coś jednak dobrego można było posłuchać.Wystąpiła między innymi ,pani Edyta Górniak dawno w Polsce na żywo nie występująca . Zaśpiewała swój stary przebój i  dostała bardzo dużo braw. Furorę jednak zrobił jeden , z piosenkarzy który w swojej piosence zacytował słynne zdanie  prof.Bartoszewskiego odnoszące się do sytuacji politycznej .........." wystarczy po prostu, być przyzwoitym."...........Widownia zrozumiała o co chodzi i braw dostał dużo.Trochę smutno mi było iż,kondycja pana Krawczyka pozwoliła mu na występ, tylko z playbacku.Jestem wiec pewna ,że gdyby tam zaśpiewał mój IDOL pan Damian Holecki nasz Slaski bard pobił by, absolutnie wszystkich wykonawców Ma  w swoim repertuarze kilka piosenek nadających się na festiwalowe estrady .Ale, dlaczego się nie zaprasza wykonawców z Sląska to już słodka tajemnica Warszawki............Oj, widzę ,że zaczyna się wzmagać wiatr i dzień nie będzie taki ładny, jak się zapowiadał. Dobrego dnia, mimo i pomimo Wasza Halina cdn.
Takie zdjęcie z okazji występu na  Dniu Górnika To pan Damian Holecki i pani Magdalena Pal /znalazłam w necie i bardzo mi się podobało/ Trochę niewyrażne Ale piękne.

1 komentarz:

Mariaokmar pisze...

Jednak oglądałaś Halinko festiwal ja też