piątek, 1 czerwca 2018

Dzis Dzien Dziecka.Miedzynarodowy to dzien.Czy swiat to uszanował?

Moi kochani !Dzisiaj wazny dzień dla naszych kochanych dzieci W zasadzie to wszyscy jestesmy dziecmi .Wzajemnych korelacji wszak nie muszę tu wymienia. Wszystkie dzieci nasze są i basta........Mam wiele wspomnien zwiazanych z tym dniem kiedy moje wnuki były maluchami,starszakami i wreszcie uczniami.Potem jakos tak nagle zrobili się dorośli ,że  my babcie i dziadkowie juz myśleliśmy o nich jako o dorosłych facetach a nie dzieciakach.Jedno tu muszę w tym miejscu napisac waznego Babcią i dziadkiem należy być kiedy już człowiek nie jest czynny zawodowo,kiedy juz ma czas aby uczestniczyć w ich zyciu.Pokazywać im świat.Starałam sie jak mogłam uczestniczyc w ich życiu kiedy tego potrzebowali, ale,ze wzgl. na pracę nie było to zawsze mozliwe. Kilka jednak takich, dni utkwiło mi w mojej pamięci.Zwiedzanie Muzeum Kolejnictwa,w Warszawie,Ulubione miejsce moich wnukow zafascynowanych kolejami,pociagami -Dworzec Centralny.Różne przygody  z tym zwiazane/opisałam dzisiaj  na facebooku/Pałac Kultury po kolei.Wspólny posiłek -teatr,Planetarium.Muzeum Techniki,Basen i wreszcie jeden Dzien Dziecka spedzony juz, z cała trojka naszych wnuków na Okęciu i na lotnisku.Co to było za przeżycie .Kilku -  godzinne gapienie się na samoloty i ogromna radość ,że akurat można było zobaczyć jeden z najwiekszych samolotów świata - legendarnego Rusłana.  Swoja droga ,ciekawa jestem ,czy pamiętaja ,że w tych miejscach byli pierwszy raz z babcia i dziadkiem.Tam gdzie pracowałam  /Dom Kultury/ też odbywały się rożne zabawy i uroczystości z tej okazji i zawsze zapraszałam tam swoje wnuki. I tak przeszło zycie i  teraz raczej ja potrzebowałabym takiego dnia dziecka ale, to juz  temat na inną okoliczność.Moi kochani, którzy zechcecie to przeczytać, nie bedę oryginalna - ale błagam was starajcie się przebywac jak najwięcej z swoimi wnukami aby potem w starosci mieć co wspominać Pozdrawiam wszystkich serdecznie napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: