sobota, 16 czerwca 2018

Bramki 16 czerwca 2018 roku Muzyka łagodzi obyczaje.........

Bramki - w pełnym słońcu. Zapowiada się piękny dzień.Jest spokojnie nawet,o dziwo nie ma wcale wiatru..............Moi kochani serdecznie dziękuję wszystkim za piękne życzenia urodzinowe . Sprawiły mi one wielką radość i były bardzo miłe. Dziękuję.
Jutro 17 czerwca mija smutna 14 -ta już rocznica  śmierci Jacka Kuronia. Odszedł w wieku 70 lat o wiele za wcześnie. My starsze pokolenie doskonale go pamiętamy a młodsi powinni się jednak, zapoznać z jego życiorysem. I  wtedy, może pojmą, jak wielka jest różnica między elitami politycznymi tamtych lat a, współczesnymi elitami.Ja osobiście, pamiętam takie zdarzenie. Swego czasu miałam, załatwić pewną sprawę służbową w Ministerstwie Pracy i Polityki Socjalnej.Kiedy tam ,poszłam pani w recepcji mile ze mną porozmawiała i nagle usłyszałyśmy wielki rumor  jakby spadał z góry sufit .Bardzo się przestraszyłam a pani mnie uspokaja : to nic, to nasz szef pan Jacek Kuroń schodzi po schodach na dół. Za chwilę ukazał się pan szef, który od razu,zapytał mnie o co chodzi ? Po krótkim wysłuchaniu  skierował mnie, po nazwisku do pani, która miała mi sprawę załatwić. Zaznaczam ,że wtedy nie istniała jeszcze ochrona obiektów, była tylko recepcja.Pan Jacek Kuroń z szerokim uśmiechem na sympatycznej twarzy ją godnie zastępował i wiecie co ? nawet gdybym wtedy, tam nic nie załatwiła i tak bym była usatysfakcjonowana.Takie to były czasy.Panie Jacku niech pan spoczywa w pokoju. ............ Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz pieknie dziękuję za pamieć i serce.Miłego dnia Wasza Halina.cdn.

Brak komentarzy: