piątek, 15 czerwca 2018

Bramki 15 czerwca 2018 roku Piekny dzień............

Moi kochani .Dzisiaj w moich Bramkach jest słonecznie .Bardzo sympatyczna pogoda. Troszkę się ochłodziło . Nie ma już takiego upału . To dobrze, bo nowo posadzone roślinki nie przeżyją szoku termicznego i wszystkie się nam przyjmą. Wydaliśmy dużo pieniędzy bo poprzednie nasadzenia niestety ,się zniszczyły przy przebudowie tarasu.  Teraz wszystko od nowa ,trzeba urządzać.Myślę ,ze za dwa lata będzie pięknie..........Dzisiejszy dzień jest dla mnie dniem bardzo radosnym. Dziękuje Bogu ,że pozwolił mi tego dnia doczekać. Jest to, uważam, dla mnie wielki przywilej bo nie,każdemu jest  dane doczekać takich lat życia w jako takiej kondycji. I to jest dla mnie wielka radość. Od rana kukułka na drzewie obok domu,  mi liczy lata i kiedy zaczęłam liczyć doliczyłam się  w krótkim czasie  100. Oj ,nie wiem czy to nie , jest lekka przesada,bo nie chciałabym dożyć takiego czasu ,kiedy nie będę wiedziała z kim rozmawiam.To byłoby bardzo smutne.Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołego dnia Wasza Halina

cdn.Bardzo mi się te gozdziki podobają Przypominają mi czasy kiedy w pracy byłyśmy obdarowywane takimi kwiatami.


Brak komentarzy: