poniedziałek, 25 czerwca 2018

Bramki 25 czerwca 2018 roku.... No ,i je po ptokach jak mówią moi ziomkowie..............

Bramki Pogoda pochmurna i chłodnawo. Czyżby się już skończyło krótkie ,gorące lato.....Mam nadzieję ,że nie. Ale ,że nadzieja to matka nie koniecznie, mądrych ludzi to może być różnie.........Tak jak Wam wczoraj pisałam meczu nie oglądałam z rozmysłem ,żeby nikt nie powiedział ,że coś tam zapeszyłam czy zakrakałam. Kiedy usłyszałam wynik meczu  0:3 czyli 3 do jaja nie mogłam w to uwierzyć. Typowałam w duchu po cichutku , 2:1  Więc ten wynik był dla mnie ogromnym zaskoczeniem. I kiedy dzisiaj , przeczytałam na Twitterze wypowiedz pana Prezydenta byłam  pewna ,że padną słowa jakie padły . Winien wszystkiemu jest pan Tusk i jego rządy.............. Bardzo mi przykro ,że tak się stało ,żal mi, pokładanych nadziei w naszych chłopakach ale wiem ,jedno każdą porażkę, można przekuć na zwycięstwo. Wiem , też iż,nie ma złego co by na dobre, nie wyszło.Widocznie ten lodowaty prysznic był bardziej potrzebny naszej drużynie  niż, łatwa wygrana. Jedno w tym wszystkim jest też pocieszające ,że nikt nie odniósł poważniejszej kontuzji,i wszyscy w miarę zdrowi, wrócą do swoich zagranicznych klubów aby, tam grac prawdziwą piłkę. Może tylko tych reklam, będą mieli trochę mniej ,bo przecież nikt nie lubi,jeść lodów z pokonanymi. I to by było na tyle  z mej strony. Dzisiaj FIFA ukarała Polskę za wstrętny baner rozwieszony przez polskich kibicó
w . PZPN musi tą karę zapłacić. Już widzę jak się to podoba p.Zbigniewowi Bońkowi I byłabym zapomniała : Kochany Lotosie przegraliście razem z chłopakami ale,nie podnoście ceny paliwa ,nawet  o kilka groszy - jeszcze się odkujecie przyjdzie na to czas. Napisała Halina cdn.

1 komentarz:

Zbigniew Wereszczynski - moje fantazje pisze...

Udało mi się dotrzeć do Pani bloga. Nie jestem pewien czy komentarz będzie właściwie osadzony czy czasami nie w moim blogu?