niedziela, 10 czerwca 2018

Bramki 10 czerwca 2018 roku Co z tym festiwalem.?

Moi Kochani Dzień dobry Pogoda w Bramkach upalna piękna Jest tylko bardzo sucho.Trzeba wystawiać pojemniki z wodą aby ptaki i rezydenci zwierzęta mogły się napić W rowie  melioracyjnym w którym było zawsze pełno wody , jest sucho.Wczoraj postanowiłam wreszcie, zobaczyć co tam ciekawego na Festiwalu piosenki i bardzo szybko tego pożałowałam.W mojej pamięci miałam te cudowne festiwale kiedy ,na nim rozpoczynały swoją karierę cudowne piosenkarki i piosenkarze którzy pózniej nas przez długie lata zachwycały swoim talentem.I lepiej dla mnie jednak jest nie oglądać ,tego co teraz a pozostać przy wspaniałych wspomnieniach.Wytrzymałam tylko  przez 15 minut .Choć profesjonalni ,nawet konferansjerzy, robili co mogli nie zdołali uratować, tego dnia występów.Kondycja polskiej piosenki jest bardzo słaba.Nie wiem, co dzieje się z talentami wyłonionymi w licznych programach tv ale,jakoś ich tam chyba, nie za bardzo było widać.Ale zaraz, mi ktoś może zarzucić......... nie oglądała a się mądrzy.W internecie dużo ludzi się wypowiadało  niezbyt pochlebnie a, szkoda bo ten, festiwal był zawsze wielkim świętem polskiej piosenki i dobrze by było aby, tak zostało po wsze czasy.Czego i sobie i Wam serdecznie życzę.Pozdrawiam i życzę dobrego spokojnego dnia i wieczoru - może dzisiejszy festiwalowy dzień będzie lepszy Oby tak było napisała Halina cdn.


1 komentarz:

Mariaokmar pisze...

Mnie też się nie podobało Halinko to nie te czasy nie mówiąc o poziomie uczestnikow...pozdrawiam.