sobota, 9 czerwca 2018

Bramki 9 czerwca 2018 roku................

Bramki 9 czerwca 2018 roku. Sobota  Dzień dobry. Jest piękny dzień słonecznie, cieplutko i prawie bezwietrznie.Dla mnie, niezbyt szczęśliwie rozpoczął się dzisiejszy dzień Nie będę się wdawać w opisywanie  anatomicznych szczegółów,ale jedno, Wam powiem .Obym nigdy już ,czegoś takiego nie przeżywała...........Trochę się uspokoiłam i pomyślałam- trzeba poczytać co na ten temat piszą w internecie a konkretnie w wielkiej ,  encyklopedii świata Wikipedii i przeczytałam :epizodyczny czaszkowy szok czuciowy -głośny huk bezbolesny w uchu -krotki jak wybuch bomby lub wystrzału - to tzw,Exploding-head-syndrom Czyli po polsku EKSPLODUJĄCA GŁOWA zespołu EHS.I to mnie spotkało, już kilka razy ale,nigdy o takiej sile jak dzisiaj.Dalej to już nie doczytałam, bo podobno, mądrzy nasi doktorzy bardzo narzekają na nas pacjentów którzy przychodzą do nich z gotowymi diagnozami z Googla czy Wikipedii.Ja unikam lekarzy jak mogę,jednak czasami mnie do tego zmusza sytuacja. Stara madrość ludowa mówi : chcesz dobrze spokojnie żyć to się postaraj mieć w rodzinie - lekarza ,księdza i prawnika.I nie jest to głupie jak sie okazuje..Przykro mi bardzo ,ale co ja Wam mogę napisać interesującego z tej mojej " wieży"Ot takie ,tam moje przeżycia.Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dobrego dnia Wasza Halina cdn.

Brak komentarzy: